Followers

Sunday, October 24, 2010

dunia baru cik yarn

Assalamualaikum...


"Heaven oh pasal lama dah tak update blog... Malas + skill bercerita dah merudum + over layan fb + perubahan jadual harian, merupakan antara sbb blog di anak tiri kan..~"

PERTAMA
pasal encik stroberi, lupakan saja
sudah tamat sebelum bermula
hehe...~
anggap la tak ada jodoh nak jumpa kot ;P

Saratok - Kuching - Saratok - Kuching
jauh sangat kot
Kesimpulannya, stroberi hanya tumbuh segar d ladang yg sejuk jerrr...
"Tanah Panas" alamat masam la jadi nya...~
(dipetik daripada teori sains pertanian cik yarn)

wakaka...~ ;P


KEDUA
Pengangguran?
hehe...~ dah tamat isu pengangguran cik yarn d page ini yerrrr
alhamdulillah, dah 3 minggu mula menjalani kehidupan berkerjaya (gittteww!)
syukur sangat2 ditempatkan dekat dgn umah sendiri
bersama insan2 tersayang
wajah2 kesayangan cik yarn sentiasa di sisi
^_^
Buat masa sekarang aku tengah mengalami perubahan jadual yg SANGAT dan AMAT drastik
kalau dulu dengan heaven nya boleh nonton CSI, Leverage dan Nigella Bites segala
sekarang ni celik mata je, mandi den terus ke tempat keja
tengah hari balik umah terus on fb sampai la ke malam
lagi HEAVEN bila terpaksa marking paper sbjek yg cukup HEAVEN
tak cukup HEAVEN lagi...marking paper dari budak2 yg bukan aku sendiri ajar
hehehe...~ tak apa la...semuanya aku anggap rezeki
makanya, sudah pasti report orientasi utk 3 bulan saya
terus-terusan terbengkalai

malam ni aku ingat nak buat
tp nampak gayanya tak jalan jugak
pasal nak taip skema jawapan
mintak sangat disuap
aku suap la eh
nasib baik tinggai bbrp minggu lg nak cuti
*sabar*


KETIGA
sekarang ni aku rasa diri aku ni dah lain
dah tak mcm dulu
dulu aku rasa aku happy
hati banyak kosong
tenang dan tak ada perasaan

bukan sekarang aku nak cakap aku ada perasaan
tp ada something yg buat aku rasa tak bes
haisshhhh...
faktor hormon dan usia barangkali
erkkk...~
-TITIK-


KEEMPAT
tak sabar nak tunggu awal bulan November
;)
walaupun baru 3 minggu
tp sepanjang tempoh 3 minggu ni
dah mcm2 perkara berlaku di sekeliling aku
persekitaran kerja dan jadual harian yg baru
mendapat teman dan rakan sekerja yg baru jugak
bersama dan berkumpul kembali dengan bff masa sekolah dulu
yg pasti sekarang adalah tempoh menyesuaikan diri
dgn perubahan yg baru
alhamdulillah..~

masih ada bbrp perkara lagi yg perlu disetelkan pasal perlantikan
dan sekarang ni cuma fokus pd kelas, notes, preparation for pnp, marking paper exam, report....report and report.... T_T
(sit in jgn ko lupak cik yarn oi!)
hahaha...~

FINALLY
Sentiasa mendoakan yg terbaik utk diri aku sendiri
Berusaha dgn lebih lagi
Fokus tambah baik lagi kehidupan (hehehe..insyaAllah)
cari duit...cari harta banyak2
hahahha....~
ameen...~


Welcome to Dunia Baru Cik Yarn
"Cik Yarn yang terus-terusan ngerepak"

hohohoho...~
:)

wassalam

2 comments:

Kenny De said...

mmg dunia baru abis lah cik yarn ui.hehe.. apa apa pun selamat semua nya ye. :)

CikYarn said...

KENNY DE: thanks kenny...~ ekceli, tajuk ya propa jak lebih...hahaha...~ yg pasti cik yarn maintain mcm dolok...~ hehehe...~

LinkWithin

Blog Widget by LinkWithin