Followers

Tuesday, November 8, 2011

Lama Tiada Update...~

Memang susah aku nak kekalkan status blogger tegar. Serius, penat nak mengarang dengan ayat yang terkadang aku sendiri susah nak ekspresikan dengan kata2 indah yg sesuwai...~ gitu kan..? haha...~

Last update bulan Ogos lepas.. heavonn yang teramat sbb 2 bulan blog terabai mcm aku sendiri yg semakin serabai sedang mengatur life yang semakin berterabur...~ haha...~ SERABUT!!! 
Oh ok!Aku ok sajork, cuma dalam tempoh masa setahun aku mmg lambat sangat nak adapt dgn life merasa duit sendiri dengan merasa duit orang tua...~ klise bukan? yess! this is real me! life management yg sangat terok, dan financial yang sangat crucial! i juz can't control everything!!!

At last?
What happen?

ok, cukup dengan berita sedih 
haha...~

hidup ini cukup indah utk dinikmati
buat apa nak serabut fikirkan kehidupan setahun belakangan ini
lebih baik fikirkan setahun kehadapan
supaya hidup akan jd lebih baik
bukan begitu?

fine!

aku penat nak fikirkan idea yang kebaboom!
cukup aku kekalkan blog aku sbg tempat utk aku berkongsi pengalaman yg hado
krn aku tau, kat facebook dan twitter aku takkan boleh mengarang 780 patah perkataan spt ini
lagi satu, di sana banyak sangat TERMA DAN SYARAT nak post something kat wall
padahal bukan kena bayor bagai pun nak post kat wall sendiri
tak mintak duit anda pun sekali pun saya update walau hanya ---> SAYA SEDANG MAKAN :)

ah! hangois!
sukati la mahu update apa pun
so, jangan menguras di wall pula melarang saya menaip apa yg terbuku di hati saya
kerana dah bertahun blog aku ni wujud
tak ada siapa pun larang aku update guna lappym, hp mahupun BerryLurve aku
haha...~

Sekian, terima kasih.

(^_^)V

No comments:

LinkWithin

Blog Widget by LinkWithin