Followers

Tuesday, October 6, 2009

update entry dgn cerita lama...???

Sangat lama sudah tidak menghapdet blog!!! haihhhh...byk story nak D story kan...tp bila fikir cerita dah basi walaupun mood masih baru jek....kemalasan sentiasa berada di tahap teratas (ahh, aku sooka ayat itu).

Tanggal 25hb September aku berangkat semula ke UUM membawa ilmu yg kosong di dada....wakaka...mana ada study time raya2 ni!!! FYI, 27hb tu, aku dan cikgu cekgi seangkatan yg lain akan menduduki peperiksaan sem pertama (wahhhhh...tamat sudah sem pertama ku). Mmg sangat tragis bila ilmu kosong d dada... merasa la study last seminit...huhu.. selanjutnya pasal exam dalam next entry (itupun kalo aku rajin nak update)

So, on 25th Sept aku pun memulakan perjalanan ke UUM semula...




(bosan2, aku snap la gbr ntah apa2 ni)
- Location: Sibu Airport -


Sangat tak suka okeyhhh bila berhadapan dengan semua ni... tp sangat suka bila nak balik ke kampung halamanku yang tercenta...huhu...bila la baru boleh balik lagi...???? aku tak nampak cahaya pun dalam masa terdekat ni aku balik atau tidak... cahaya cuma nampak masa bulan Mei nanti...huhuhu...sangat sedihhhhh...

Sebenarnya aku baru balik dari ikut sepupu aku pegi team building utk student2 dia kat lata tembakah, jertih. Sangat letih sehhhh!!! walaupun bukan aku jd facilitator ataupun jd student dia, tp aku letih sebab sampai je sana, aku teros demam...uhuhuhu... idong tersumbat mcm s*tan!!! jumpa lak aku yg jenis malas nak pegi klinik (tp rajin mam obat occayyy!!!)

Sampai sana sempat jugak kuar makan ngan cik Eyra (ex-hosmet & ex-kosmet) masa umt dulu. Thanx atas KFC nye ea yuyunkkk...!!! ^_^ Semoga cik Eyra kawen cepat2 ea... (sorry, no pics taken dere...sangat bz melantak dinner plate okehhh.. --> drumstick & wings i tak layan... imejin la sendiri mcm mana ropa dinner plate tuhhh...ngeh3x...

Harap2 dapat update next entry lepas ni secepat mungkin...



Notes:

==> tajuk sikdo kaitan alu juakkk...

No comments:

LinkWithin

Blog Widget by LinkWithin