Followers

Monday, September 27, 2010

Sembilan Benang...~


Kalaulah rasa itu masih ada
Pasti ‘kamu’ dan ‘aku’ ternanti-nanti hari esok
Kalaulah rasa itu masih ada
Pasti ‘kamu’ dan ‘aku’ saling ada untuk ‘aku’ dan ‘kamu’

Kehadiran ‘kamu’, ‘aku’ anggap anugerah terindah daripadaNya
Memberi rasa yang indah tak terduga oleh ‘aku’
Kini ‘kamu’ menjauh meninggalkan ‘aku’
Tanpa sebab dan alasan ‘aku’ terus merindu

Kalaulah benar rasa kasih yang ada pada ‘kamu’
Terimalah ‘aku’ apa adanya seperti mana ‘aku’ menerima ‘kamu’
Seperti mana ‘aku’ menganggap‘kamu’ anugerah kurniaanNya buat ‘aku’
dan seperti mana tulus ikhlasnya rasa kasih ‘aku’ hanya untuk ‘kamu’

Doa ku tadah mohon petunjuk yang maha Esa
Andai benar ‘kamu’ bukan untuk ‘aku’
Hapuskan rasa rindu ini dan semua rasa yang ‘kamu’ berikan suatu ketika dulu
dan temukan sang adam ‘aku’ buat ‘aku’ dan si hawa ‘kamu’ untuk ‘kamu’
Namun andai benar‘kamu’ memang tercipta untuk ‘aku’
‘aku’ mohon dariNya agar kuatkan rasa itu dalam hati ‘kamu’
Untuk menjemput ‘aku’ dalam hidup ‘kamu’
(ameen~~~)



always pray for your happiness

No comments:

LinkWithin

Blog Widget by LinkWithin