Followers

Saturday, September 5, 2009

Lama da tak "joli"

Bosan gilos aku terperap kat bilik dalam "utan" ni... hadoihhh... serius, aku dah lama tak keluar "joli" --> bukan angelina jolie ye adik2, kakak2, abang2 sekalian. tp joli aku bukan g kelabing atau yg swaktu dgn nya... aku joli2 cuci mato sajorrkk... cuci mata kat pasaraya jehhh...

Masa belaja kat UMT dulu, balik kelas pun boleh lagi gagah keluar pegi "bandor". Yarabi, syahdu nya bila teringat masa dulu-dulu. Dulu hari-hari plan nak keluar jalan-jalan. Tak ada apapun, cuma merayap2 je... nak membeli belah, nanti dikatakan salah guna duit "pitih pitih N" pulak... kui3x

tp kalau tanya rayap kat mana pun, takde la sampai ke genting highland, cameron highland, finland segala... tp d MyDin mall, mBkT, payang, pantai batu burok, pastuh singgah makan kat mekDi sajork... *duhhh...tiba2 rindu lakksss*

Ish, syukor sangat2 dah boleh merayau kat situ, berbanding sekarang ni... ya ampun, dgn tak ada transport nye...dgn tak ada duit nya (elaun tak mashuk2 lagi....nyompehhh!!!)... tak tau tempat bes yg nk d tuju (pasal tak sempat nak explore lagi negeri kedah ni d sbbkan oleh faktor kekangan duit --> faktor kekangan masa tak termasuk kot...pasal buleh je aku update blog, buleh je aku layan YM... ngeh3x)

Sampai sekarang elaun tak masuk2 lagi. Aku jd blur, risau yg amat... Tiket aku tak berbayar lagi, balik raya dgn tangan kosong sajork tahun ni... sian nye kat aku sndiri... (kwang3x)

wad eva it is...raya tetap diteruskan!!! muahaha!!!

Sekarang ni aku dok menghitung hari nak balik kampung
asaimen individu alhamdulillah dah siap semua
tinggal 2 asaimen grup yg masih terbengkalai
asaimen yg bila difikirkan boleh buat blood pressure aku 160/100
PBL katanya...
Diffusion of Inovation konon nya...


tak da..tak da...
aku nak balik


(tadi selongkar2 gambar dlm lappy ni...pastu terjumpa lak gambar yg agak bengong ni..haha~~)
dulu rajin bebenor mengedit gambar... tp sekarang kemalasan sentiasa berada di tahap teratas
masih mengekalkan tema friendship --> rindu kengkawan semua ;)


Salam...



Notes:
==> how many days left to balek kamponggg...??? gik lamak ehhhhhhhhh...!!!

1 comment:

Anonymous said...

Hello,nice post thanks for sharing?. I just joined and I am going to catch up by reading for a while. I hope I can join in soon.

LinkWithin

Blog Widget by LinkWithin