Followers

Sunday, November 15, 2009

omsick!

Mood betul2 spoiled...sangat2 spoiled! ada tak lagi perkataan yg menunjukkan penekanan yg amat spoiled tu??? kalo ada, sila paham2 sendiri apa yg aku rasa sekarang ni...


Kenapa mood spoiled?





sila scrol ke bawah...















hari2 wat keja, ngadap muko bup (fesbuk) dan yg sewaktu dgn nya menyebabkan secara tak langsung hari2 jugak la ngadap desktop itu...

...huhuhu...
omsick!

jgn salahkan aku pulak letak gamba ni kat desktop...suka suki aku la kan... aku rindu umah, aku rindu beliau si warna hitam itu, aku rindu isi kandungan yg ada dlm umah tu...yg ada dlm kawasan umah aku, aku rindu...


nak balik... T_T

bila la boleh balik ni

no one can fly...
tiket yg sangat mahal...
T_T

2 comments:

*wink wink* said...

kak yarn,jgn nangis...
mbak ilek...
mun ktk piluk ati kat sinun, kmk apotah agik..
erkk..larik..

yarn said...

Cik Ipah
nang ado juak suatu hari kelak enjen tuk kenak paluk ngan batang penyapu...mako 1.3 nggak, tp enjen eh yarabilalamin... kali 1.3 manual nang deraz li...auto sik pat celen...

T_T

LinkWithin

Blog Widget by LinkWithin