Followers

Sunday, November 8, 2009

ujan lebat tak benti

Jumaat lepas ujan lobat gilosss... bukan setakat lebat, pakej ngan tak benti2 dari khamis mlm sampai la jumaat malam...




See...
risau yg amat gak bila nengok ujan tak benti. Area kedah ni noksss... kalo banjer (puii..puii...selisihhhh jauh2) tak tau la aku nak pegi kelas mcm mana... mau tak risau kalo tak pegi kelas MIA...wakaka (utk dak2 DP, diam jek tau...hahaha~~~ bising kat fesbuk je, sudehhhh)

takde la, kalo leh taknak la cancel2 claz ni suma... aku nak suma ni abes cepat... nek remas kooo lama2 duk lam utan ni... fedup gak nengok benda alah ni goyang inul kat kolej ni... --->:(|) [try tuko simbol ni kat ym korang...hehehe~~~ tau la jadik ape...]



Ujan2 mcm ni, pastu duk sorang2 dlm bilik (rumet p Penang jumpa huzband beliau) hihihi... last2 on9 sampai bengkak mata, bengkak broadband, bengkak lappy dan segala2nya bengkak....hahaha~~~


Sambil2 tu try gak wat asaimen yg belambak... selama ni mmg tak penah sentuh pun asaimen2 ni... asek bz ngan AR, mau tak sentuhh...(aku jekkk... aku tau, depa2 lain ada wat...hehehe)

p/s: sila abaikan latar belakang gbr di atas...fokus pada item2 penting sajorkkk...



Nahhhhh...hasil nyaaa.... 12 jam aku on9 tanpa benti... agak magic gak la broadband ari tu... sekali pun tak penah dc.... nk tau rahsia nya...??? sila PM saya kat ym/fesbuk ek kawan2.... --> kak aziah nak tanya tak??? wakaka....

5 comments:

Felicia F. Ramzi said...

kelantan dah maok evacuate dah. harap2 ktk ok di cinun..nang bertahan ktk online 12 jam..apu..hahaha

khairul onggon said...

Yarn..

tuk url terbaru kmk www.onggon.com

(selepas onggon > khairulonggon > onggonatics.blogspot.com)

yarn said...

*Felicia F. Ramzi*
thanks felicia, area sintok tok masih ok...cuma cuaca tok susah mok madah...aritok ujan, esok sik ujan, n camya la seterusnya.... 12 jam on9? haha~~~ kmk pun sik berasa on9 smpei 12 jam leka gago molah asaimen menimbun.. T_T

*Khairul Onggon*
bang onggon, lewat juak salu bertuka url tok ooo...hehehe...ok thnks bro...mun sik tek, terkapak2 agik la kmk becarik blog ktk.... =)

s.c.h.u.l.t said...

musim tengkujuh. tataula ble nk berenti T____T

yarn said...

*s.c.h.u.l.t*
entahlah, baru permulaan musim tengkujuh, dah nek risau cenggini... T_T

LinkWithin

Blog Widget by LinkWithin