Followers

Friday, February 12, 2010

hari pertama cuti sekolah...

Busan tahap gaban...hihihi...
duk umah sorang2...rumet suma balik. aku jugak yang tak balik. no money, so no TEKET laaaa... lain la teket toto...singgit pun bole....

minggu lepas adalah minggu paling penat aku rasa. Budak2 bz exam, so harus la "cikgu2" pulak bz jd "pengawas" ohohoho... rasa mcm tak percaya, dulu aku yg duduk peksa tp sekarang aku pulak yg buat soalan peksa + jaga peksa + jadi pemeriksa kertas peksa --> semuanya mcm kena paksa... wakaka... nasib baik la subjek elektif, tak ada la banyak bebenau aku kena check.

Spanjang pengalaman jaga peksa, betul2 aku rasa tobat ngan sikap ngan perangai masa sekolah dulu... ahhhh, zaman sekolah memang heaven!!! masa tu, sekolah itu AKU YG PUNYAAAA!!!~~~ ngiahaha... Seminggu jaga kelas peksa, budak2 takleh bercakap langsung, menoleh, bunyi kerusi je terus aku buat muka "singa" kui3x...

Bila cakap pasal budak sekolah sekarang ni... berkerut2 dahi ni bila ingat perangai budak2 sekarang... terlalu kecil bilangan pelajar yang tahu nak hormat cikgu sekarang.. lebih2 lagi CIKGU PRAKTIKAL... Mungkin sbb ni la subjek sivik perlu ada kat sekolah. Selebihnya, aku malas nak komen. Yang bakal ada anak tu, didik la anak anda dari awal lagi tentang cara nak hormat orang yang lebih tua dari mereka. AKu bukan nak mengajar ke apa, tp hakikat dunia sekarang tak ramai budak2 sekarang tau nak hormat orang tua. Melentur buluh biar dari rebungnya... wallahualam...

no komen...no komen...no komen...

dah2....nak layan tv jap...

daaaaa...


Notes:
diam jak ku!
emo terlebih, ada aku kenak anok orang kelak...
kakakaka...



No comments:

LinkWithin

Blog Widget by LinkWithin