Followers

Tuesday, February 2, 2010

Semuanya keranaaaa....~~~

1. broadband buat hal...asyik problem sajork beberapa hari ni...aku tak faham...
2. kesuntukan masa...banyak masa di abeskan kat sekolah...relief, keluar, masuk, keluar, masuk, report ntah ke mana...
3. nak siapkan report, maklumat pulak tak pernah2 cukup...mintak dicukupkan, tp tak tercukup...entah, aku tak tahu nak guna ayat apa dah...
4. Berfesbuk...aku tak ada masa utk berfesbuk? itu kebenaran palsu...walaupun payah nak dapat line internet, tp sedaya upaya aku akan log in fesbuk biarpun terpaksa menggunakan hp...thanks to n85...
5. sakit kepala, sakit hati, sakit kepala lutut, sakit tulang belakang...semuanya sakit menyebabkan aku tak sabar nak abeskan 3 bulan ni cepat secepatnya...
6. AKU NAK BALIK KAMPUNG...SARAWAK TANAH AIRKU...
7. OmSicK!!! OmSicK!!! OmSicK!!!


GUD LUCK YARN!!!

3 comments:

Faizal n Fashitah said...

Nang addicted naa laa ngan fesbuk kitak tok eh...

*wink wink* said...

6. AKU NAK BALIK KAMPUNG...SARAWAK TANAH AIRKU...- ado button 'like' x ctuk oo?

CikYarn said...

to Faizal n Fashitah
--> addicted? bukan addicted...tp kehendak biasa nak tauk perkembangan semasa terutama nya pasal RLM mek orang...hehe~~~

to wink wink ipah
--> lak2 la moleah eh...sampei juak eh...ndak alah2 wak nyeh tuk nak pulang...mako tiap2 minggu pulang...tarit tingo lak...

LinkWithin

Blog Widget by LinkWithin