Followers

Saturday, June 5, 2010

biasa-biasa...

Assalamualaikum...

Dah seminggu stat cuti sekolah
aiyarkkkk...tak ada perasaan apa2 pun
aku bukannya dak sekolah
mengajar pun belom agi
huhuhu...~~~ wat a life...

lambat gilosss tarikh posting
busan nau kering kontang
terkontang kanting nak beli itu, nak beli ini
nak bayar utang keliling pinggang lagi la payah
ish2

a'ah, dengar cita result praktikal ari tu dah kuar
tp aku still takleh nak check jugak
"maaf, anda berhutang"
ok, aku tak bayar bilik lagi
sakit ati nau
kawan2 yg lain, sila check result anda~~~
(adakah anda menerima nasib yg sama spt saya)
hihihi...

tp aku sabor
nak marah2 pun tak guna
bukannya duit boleh turun dari langit
aku nak buat part time?
ok2, masih sedang berfikir2
fikir apa? there's no where i can go
hahaha...
saya hanya nak duk umah
online fb
spend masa ngan family banyak2
klise? hahaha~~~

cukup2!!!
migrain dah mula menyerang dengan cemerlang nya
selepas aku ratah daging satu mangkuk
heaven ohhhh..~~~

esok aku akan attend kenduri kawen kawan aku
semoga beliau bahagia sehingga ke nafas terakhir (ayat TKC saya...)
ratah daging lagik? donno...hahaha~~~

arrrr...turn saya bila lagik???
ish2...
no answer

wassalam

1 comment:

AmirFX said...

Dagin? Nyam2.. Sayang gigi kmk sakit time tok...

LinkWithin

Blog Widget by LinkWithin