Followers

Monday, June 7, 2010

me bff's wedding... ^_^


Assalamualaikum...

semalam punya cerrrr...
mcm yg aku cakap sebelum ni
so, semalam aku attend aku punya me bff's wed

"Selamat Pengantin Baru Merianti"
.:: semoga bahagia hingga ke nafas terakhir ::.
(sangat menyukai ayat itewww)


Ok2
haruslah kawan2 beliau yg menggedik terlebih
snap sana
snap sini
tp HARUS bersama pengantin gituuuu




See...see...
klik sana, klik sini
tp banyak dalam kamera org lain
gamba koleksi aku senirik ciput jek
maklum lorrr, encik k770i saya tertinggal


Untuk pengantin baru
Tahniah kerana telah melangkah ke alam baru
semoga rezeki mu melimpah ruah
dan berbahagia buat selamanya
(wahhh...gituuu)


kepada cik2 di atas, anda bila lagi mahu menamatkan zaman bujang anda??
hihihi...
(penganten lelakinya enggak ada sich...beliau berada d lokasi lain ketika sesi klik menglik bersama pengantin perempuan...ngeh3x)


ok lor, sekarang cik yarn mau layan "hacak do wak hau"
lain kali sesi poret memoret akan dijalankan lagi

wassalam


2 comments:

Unknown said...

aih.. dah kawen dah menti dah.. hahhah.. congratulation!! bilo nyo nikah???

CikYarn said...

AIMA
dah nikah nyoo...hehe~~~ 6 jun tuk tek... =)

LinkWithin

Blog Widget by LinkWithin