Followers

Sunday, April 29, 2012

Buku Bes Dibaca

Salam dan selamat semuanya :)

Nak berkongsi satu buku bes utk dibaca
nak kata aku hardcore punya reader
tak kot
bila ada masa aku akan baca buku
hehe...~

tipu la kalau nak cakap tak ada masa utk baca buku kan?

Tajuk Buku: Awek Chuck Taylor
Penulis: Nami Cob Nobbler
Twitter: @comradenami 


Sekali dengan link twitter aku bagi
haha...~

okei, novel ni bes!
awal awal nya aku beli sbb cover chantek
plus, tajuk bukan main stylo aku nengok
haha
(okei, jujur tak salah kan?)

aku tak nak bagi sinopsis
nak sinopsis bole view kat belog lejenpress.com
ada lagi buku lain yg bes
umpamanya Sperma Cinta, Sengih Kerang, Hero dll

Okei, next entry nak share satu belog harus singgah
hehe...~ 


Nota Kaki:
minat aku sekarang dah tak sama macam dulu. so, terkadang lost jugak nak taip benda apa. haizzzz..~


No comments:

LinkWithin

Blog Widget by LinkWithin