Followers

Monday, April 30, 2012

Pestime tak merungut tentang hari Isnin :)

Salam dan selamat yuwols!

Hari ni Cuti Peristiwa kat sekolah tempat aku mengajar!!
peaceee yawww!!! ;)

tak semestinya cuti akan tercongok kan? 
bagi aku setakat aku bergelar pengajar ni
tak ada lagi yg namanya cuti adalah cuti
haha
cuti tetap bekerja
tak cukup syarat kalau tak siapkan abm utk anak2 kat sekolah :)

so, di hari cuti mcm gini
byk urusan yg masih tertunggak:

1. Rekod mengajar
2. Kertas soalan KHB (60 soalan)
3. Kertas soalan PSV (50 soalan)
4. Nota edaran KHB Ting. 1
5. Nota edaran KHB Ting. 2
6. Jahitan Kerja Kursus
7. Kemaskini fail PBS
8. Semak paper PBS Ting. 1A/B dan 1C/D
9. Key in markah PBS
10. Facebooking & twittering (eh??)

haha..~

Aku buat senarai tu utk reminder aku sendiri
aku ni selalu lupa daratan
so, kena rajin buat senarai mcm gini

ntah nak mulakan yg mana satu
kertas soalan pereksa Ting. 2 masih on progress
proses mengeditkan gambar dan memasukkan gambar ke soalan yg sptt nya
whoaaa... 
wat a bizi day on Monday..~

kbai ;)
have a blast Monday everyone...!!!




**Latest updated on 2nd May at 10.26am :)

No comments:

LinkWithin

Blog Widget by LinkWithin