Followers

Saturday, April 28, 2012

Spagheti Yummy!

Tajuk yg agak drama!
haha

Semalam singgah makan kat Sugarbun
lama tak singgah sana since melantak di Wadira adjer


Ni menu yg mak aku order
Spagheti kuah kacang namanya

rasanya so-so
to be honest aku tak pandai sangat makan benda alah ni
tp kuah nya sedap

dulu masa masih belajo
duk umah sewa dulu
pernah belajar dari kawan aku mcm mana nak masak kuah spagheti ni
simple dan senang nak ingat
berlagak gila boleh ingat gitu gitu tanpa menyalin apa apa
sekarang ni aku lupa mcm mana tah nak buat
 bole ja nak buat
tp aku main masuk ja semua
(okei, berlagak lebei)

so semalam aku sudu la dua tiga kali dlm pinggan mak aku
mmg tak boleh blah makan benda ni
then aku bedal kuah dan ayam goreng dalam tu

btw, orang kata spagheti adalah salah satu contoh masakan org malas? erkk?
rilekk.. chill... chill...
jgn marah
haha...~
orang yg kata tu, bukan akulah...

lariiiiiii...~

No comments:

LinkWithin

Blog Widget by LinkWithin