Followers

Tuesday, March 9, 2010

feeling down

Rasa mau nanges
tak boleh nak senyum
kadang2 kesian kat hosmet/rumet aku
salu tunjuk muka shilak* sama beliau
maaf kawan, aku mmg mcm gini
ko mmg tau dan kenal sangat perangai buruk aku kan

bila ada masalah, orang sekeliling akan jd mangsa
muka senget menyenget sana sini
bukan tak penah cuba utk senyum
tp tetap mcm shilak*

kenapa aku rasa down sangat mcm gini?
ya Tuhan, bantu aku...

tadi masa relief, aku menyinga kat 3 orang budak
kawan aku cakap, aku sekarang dah jd mcm dia
garang...~~~

budak2 yg jumpa ngan aku mesti kena
tunduk2...muka mcm nak nanges
maafkan saya ea...

dugaan betol
apa yg aku down sangat, aku sendiri pun tak tau
nasib baek minggu depan dah cuti

apa yg aku nak buat sekarang adalah menanges...menanges...dan menanges....

mau pulang ke kampung halaman ku yang tercenta secepat mungkin...
terasa 7 minggu lambat bebeno
T_T

1 comment:

AKU said...

Allah sayang kita, tu sebab dia bagi dugaan n cubaan kat kita... terima dengan seikhlas mungkin

LinkWithin

Blog Widget by LinkWithin