Followers

Friday, March 19, 2010

perkara harus semasa cuti...



Tak sah la cuti aku kalau tak jalan2 abeskan duwet kan...? hohoho...so, ari bila ek? aku lupa...3 hari lepas kot, aku jenjalan gak ngan Sigu Hud...siapakah beliau? ahaaa...satu negeri, satu kos ngan aku... biasalah, perantau2 kalau masa cuti mcm gini merayau2 la jawab nya...duk umah bosan kan... PLUZ bahana botben buat hal...

berbekalkan lesen keta auto (gara2 tak gheti2 bawak keta manual), gagahkan jugak call keta sewa...tanya ada tak keta sewa auto...nasib baek adow...tu pun sebijik je...nak tau keta apa? nengok gambo kat bawah ni...yg aku tandakan dalam petak ijo tu...(pebret kaler seh...)





Ekceli tak plan pun nak kua ni...tau2 je la bajet ciput...tp sigu hud dah ngiyau2 ngajak kua...haruzlah tanduk tumbuh lapan kerat ataz kepala aku...huhuhu...paztu pulak keta sewa jenis wira..tak ponah2 aku drive keta wira...i biasa bawak mini car jekkk (even my size tak berapa nak mini....wawawawa) - tp siyes dowhhh...tobat tak nak drive wira lagi (kalo boleh...berat semacam jek aku rasa..mak tak larat noks...kertu dah mak ni...wawawa)

awal2 tu lepak2 mydin dulu
beli barang makan sikit....
satu kemestian barang dapur cepat licin tyme cuti gini


then
kuar mydin tak tau nak g mana
sigu hud ajak lepak kat...

sini


MASJID KRISTAL


k770i jerrrr...
ehemm...ehemm...


♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥


harus snap gambar senirikkk..!!!
bukti mak betol2 kat sana ye nokksss..
bukan cobaan..
ini betol2!!!
ngeh3x







mode skema...
gitusss!!! *sebut dengan mulut muncunggggg sekalsss*




then lepak-lepaking dengan sigu hud
besaduk stress keja
mcm2 lagik hal manusia


siapakah?
si encik EMO TERLEBEY!!!
hanya sigu hud dan cik yarn je taw...
wawawawa...




lama lepak kat masjid kristal
teros meroket ke pantai dekat ngan masjid terapung
gitussss...!! *muncung lagik*




bes gilos lepak sini
sangat mendamaikan
wahhh...ayat boleh blah..
tp siyes, kat sini lebih bez...!!!
kat pantai batu burok kompem manusia mencanak ramai kat sana
makin stress dibuat errrr....






Since puas melepak, sampai ke hari ni keja aku langsung tak bersentuh! punya la malas tahap mak laonnnn!!!
well, cuti is cuti
ada aku kesah?




"kesah ku...!!! kejo byk wadak siap!! huhuhu"

No comments:

LinkWithin

Blog Widget by LinkWithin