Followers

Thursday, July 15, 2010

agenda kesempatan bersama mak

Assalamualaikum wbt


Mcm biasa bangun pagi membawak bangun utk tengah hari
syhhhh...rahsia kita2 je
agagag~~~
=]

selesei mandi, terus brekpes + lunch
oh heavennnn~~~


12.20 pm
yeppp...
mak saya selamat sampai di umah
setelah selesai menjalankan amanah sbg pengajar ^_^


beliau sampai, barulah aku memulakan tugas aku
g sekolah, amek sepupu aku balek skolah
rehat jap kat umah, g mandikan encik sitam pulak
al-maklumlah, esok beliau akan memulakan pengembaraan jauh nun d sana
ke manakah?
tunggu sajork update nya nanti

kalo ikutkan takdok la lama nah mandikn encik sitam saya
tp kali ni beliau terpaksa dimandikan tempat mandi yg lain
mungkin keserasian tu tak ada lagi kot
so, mencanak terpacak nunggu beliau d mandikan hampir sejam lebih
dek kerana kekurangan pekerja dan dikendalikan oleh pekerja yg kureng pengalaman
(sbb tu la pengalaman kerja tu penting oh sblm anda d ambil bekerja d mana2)


selesai memandikan beliau
mak pulak ajak beli kasut sukan utk beliau bawak pegi tettttt sok
kalo ikutkan, tak lama gak kat kedai kasut tu
tp disebabkan keberadaan (availability kata emputeh) saiz kasut lain2 saiz (apo ke hei..??) terpaksolah mak aku pilih kasut lagik sekali

at laz, aku menyuarakan hasrat murniku utk memotong rambut
agagagaga~~~
kesempatan harus lohhh...
=))

terus ko mak aku ajak g kedai gunting rambut

gunting....gunting...gunting...

buleh pulak cino tu sajes cuci rambut sekali
harus i bagi "jelingan manja" kpd mak
agagagaga

=cik yarn said=
"tak payah la tokei. next time maybe"

klise bukan???

wat to do...
bajet utk gunting rambut sajork

tiba2 sum1 said

"kalo gunting rambut sekali ngan cuci rambut berapa?"
"RM 20 jerrrrr"

---> "cuci jaklah"


agagagaga

harus ko aku tumbuh tanduk!!!



sakan nahhhh aku amek kesempatan ari ni...

well...
tenkiu mak~~~
^_^




nota tak ada kepala:
*** tak ada snap gamba segala. i malas...fon pun tak bawak. maklumlah... --> malas betepon, malas bersms...terima kasih dan selamat semuanya....~~~


tak gituuuu????



wasalam

No comments:

LinkWithin

Blog Widget by LinkWithin