Followers

Sunday, July 25, 2010

TERletih

Assalamualaikum wbt


tak ada apa yg menarik utk d kongsi cerita bbrp hari ni
entah kenapa hari ini rasanya ada sedikit TERletih
ahaha~~~

hmm...
aku rasa mcm nak ubah smthing
apakah?
something lorhh

bukan blog aku la
tentu-tentunya tentang aku oh
sesuatu yg bernama "TABIAT"

buat masa sekarang tak boleh nak cerita panjang
bbrp hari nanti mungkin akan sharing jugak sama kamu encik Blog


oh ya~~~
apakah khasiat madu lebah?
hmmm...kejap lagi akan mohon pertolongan encik Google pulak


tiba2 rasa ingin berkarya semula
menulis cerpen?
boleh?
too many tanda soal (?)
yang terkadang aku tak sendiri tak punya keyakinan nak menjawab


buat kawan2 yg berada diperantauan dan dah memulakan sem baru
belajar elok2
jgn asek ingat kampung halaman yg terchenta ni sajork
sekarang ni biar aku yg "HOME SWEET HOME" puas2
ahahaha~~~


wasalam

No comments:

LinkWithin

Blog Widget by LinkWithin