Followers

Tuesday, November 18, 2008

Koleksi Perfume

Apakah koleksi peribadi kesayangan anda? Soalan cepu yg tak berapa nak cemas untuk hari ini...hehe...Aku ada ke koleksi peribadi kesayangan? Byk gak la sebenarnya...kalau tak, mana tak aku sanggup berabis beli box tingkat2 nak simpan semua koleksi cd movie @ drama indon/korea/jepun/cina & lain2 tu... Huhu... Ada lagi koleksi yang lain sebenarnya, tp kat sini aku letakkan gambar2 perfume yg aku guna... Herm...actually aku bukanlah pengguna perfume yg mahal2 smpai harga RM100 ke atas... huhhu... (aku x mampu...hihi). Cukup la aku guna perfume Avon & Silkygirl... alah, yg pnting wangi dan aku suka...hehe...

~~Perfume ni besday gift drpd besfwen aku...(tq noi)~~
--WISH Silkygirl--

~~Dalam byk2 perfume, aku suka yang ni...botol pun lawa --> green karer lagi (LOL)~~
--Surreal Garden from AVON--


~~Walaupun bunga2 tp perfume ni x berapa kena ngan peluh aku (+ve vs -ve = m****m) haha~~
(tak apa, salah peluh aku...bukan pasal produk ni)
--Urban Flowers from AVON--


~~sweet sangat bau perfume ni...aku bli masa wat praktikal dulu... Dah setahun lebih~~
(tinggal sikit je lagi...uhuk3x)
--Oceanus from BODY SHOP--


~~Fevret perfum masa aku sekolah menengah dulu~~
--Sweet Honesty from AVON--

~~salah satu perfum fevret aku~~
--sorry, aku tak ingat nama perfume ni...tp oso from AVON's collection--

Cukuplah la kot aku letak koleksi ni je...bukannya aku nak tonjolkan apa2 pun, tp sekadar utk halwa mata je... Walaupun aku bukan pengguna dari jenama pewangi2 terkemuka seperti Gucci, Estee Lauder, Prada, Christian Dior, etc...yg penting aku suka koleksi2 perfum yg aku pakai sekarang...hehe... LUV IT~~ ;-)

No comments:

LinkWithin

Blog Widget by LinkWithin