Followers

Wednesday, November 19, 2008

Sehari Bersama Not & Eira di Kuantan...

Semalam masa aku bukak album lama, banyak gila perkara bes yang aku imbas balik...huhu... Banyak sangat kenangan bes dengan kawan2, sedih, gembira, pressure, tension, pahit, masam, manis...semua ada...Ini kot yang orang kata perisa dalam kehidupan. Semua perasaan tu kita akan rasa...Sebenarnya bukan aku nak cita pasal asam garam kehidupan (topik ni bes, aku rasa lain kali aku akan sambung topik ni la). Dalam banyak2 gambar yang aku dapat tu, aku ingin pulak nak share story semasa aku dan housemate aku pegi jalan2 ke Kuantan, Pahang...mmg kitorang spend masa satu hari tu untuk jln2 kat Kuantan. Sebenarnya kitorang tak ambik masa yang lama pun buat planning nak jalan2 ni..pasal kitorang ni mmg jenis kaki jalan semua... Haha... Di tambah pulak dengan tension ngan study n asaimen, so apa salahnya kalu kitorang g jalan2 kat Kuantan. Kenapa Kuantan? Ntah, aku tak ingat apa reason nya kami memilih Kuantan sebagai lokasi perjalanan kami, tp yg penting modus operandi kami adalah utk jalan2 cuci mata... (mcm biasa dengan je ayat tu...hahaha). Actually kami sebenarnya tak tahu pun jalan kat Kuantan tu, kami main redah je...haha... Berbekalkan smgt yg berkobar2 nk jalan2 kat Kuantan tu, kami tetap pegi jugak dan nasib bek Eyo ada (coursemate kami)... He oso went to kuantan dat day, so bleh la mintak tlg dia tunjuk jalan nak pegi Kuantan Parade. Kami window shopping kat situ je la...haha... Nak g jalan2 tempat lain pun, kami 3 orang mmg tak tau jalan... Tak apalah, yg penting dah tengok gak tempat orang sikit2 kan... Kat bawah ni ada bbrp keping gambar yg sempat d abadikan sebagai kenangan. Kualiti gambar ni kureng pasal aku scan gbr yg ada kat aku...hihi...layan ar dulu sikit gambar2 ni...

~~Holla, kami on the way nk kek Kuantan!!~~
--Not, eira, yarn--


~~Smileeeee ^_^ walaupun letih~~
--Sian not kena drive sorang2, pasal dia sorg reti driving--


~~Borong time!!!~~
--Tilam sapa tu?? hihi--


~~Letih memborong, kitorang nak blahh dah~~

~~Sempat lagi tu~~
--Dah..dah..jom balik--


~~Sebelum balik, sempat singgah Awana Kijal~~
--Baju budak sblh kanan tu tak sesuai langsung nk g pantai...ish..ish... (LOL)--


~~posing muka letih~~
--Dah letih dah, jom balik--


Balik dari Kuantan, kami lepak kejap kat Awana Kijal...ala, eira suka la tuuu...hehe.. Kami pun sempat singgah umah Abg Lan (abang eira)...kami singgah tengok umah baru dia... Pastu, selesai semua kami terus balik semula ke Kuala Terengganu... Semua muka letih, muka toya, muka apa tah lagi aku pun tak tau..haha... Mau tak letih, dari pagi sampai ke malam aktiviti jalan2 hari tu...huhu... Tak apa, yg penting puas hati kan boleh layan tebiat macam tu...

Selepas hari tu, mmg kami ada perancangan nak pegi jln2 kat Kuantan lagi. Tp disebabkan oleh kekangan masa dan wang ringgit, plan kami terkubur mcm tu je..hehe... Siyesly, kalau ada kesempatan lain mmg aku nak jln2 d Kuantan lagi...InsyaAllah... Kuantan tu aku tak abes explore lagi. So, tunggu saja kedatangan aku Kuantan!!! har..har..har.. ^_^

Notes:
**Sorg lagi housemate aku xde dalam ni --> Chik. kalu x silap, Chik dah balik Kltn ms ni...
**Aku rindu korang!!! Muuaahhhsss!!!

No comments:

LinkWithin

Blog Widget by LinkWithin