Followers

Thursday, February 26, 2009

-nothing to display-

Orang-orang di sekeliling aku sentiasa bagi dorongan kat aku. Jgn asyik stress dgn kerja. Tp hari ini aku betul-betul rasa down yg amat. Mcm mana aku nak teruskan kalau hari2 rasa stress... huhu... Aku tak tahu sama ada ruang aku betul2 kat situ atau aku ada ruang lain yg perlu aku cari. Peluang? Takkan datang kalau tak dicari... Itulah perjanjian dan kehidupan...

Sesekali aku pernah dengar iklan dalam radio, kita ni khalifah Allah s.w.t. yg sangat istimewa... Tp aku pernah cuba utk kuatkan diri supaya menjadi seorang yg lebih baik dan sentiasa improve hari demi hari. aku tak nak terus punya rasa mcm ni... aku tak suka stress. tp bila fikir2 balik, bukan nya aku sorg yg kerja, bukannya aku sorang yg stress, ramai lagi kat luar sana yg mungkin rasa apa yg aku rasa. mereka kuat (KOT...), tp aku TAK!!!

Nasib baik ingat Allah, ingat mak ayah, ingat org2 yg tersayang dan kawan2 yg sentiasa di sisi bagi dorongan kat aku. Kalau tak, aku takkan jadi sekuat ini. YUPE!!! mereka yg sentiasa menguatkan semangat aku. utk terus hadapi semua yg berada di depan aku sekarang dan utk masa akan datang.

Dalam hidup ni kita diberi peluang utk meneroka sebuah perjalanan yg jauh, terpulang pada kita utk hadapinya dengan hati yg gembira atau ala kadar shj...dgn menggunakan masa singkat yg ada spt yg telah dijanjikan.

Ahhhh!!! STRESSSSS!!!

waaaa...aku sik mok terus jd mcm tokkkk!!!!!!!!!!!!


enafff!!!

~~tata ol~~~


5 comments:

al-hussaini said...

relax Yarn..iboh tension gilak. Kelak sik siap kerja ya...

mungkin sudah tiba masanya Yarn mengambil ketenangan. Quran boleh membantunya...

khairul onggon said...

aiyi... stress kah yarn?? Jom nengar lagu cinta agung kat blog kmk.. kmk suka nengar mun stress koh... alu ilang...

SyFazidawaty said...

kak yarn, jgn stress..dah ktk nenga lagu cinta agung kat blog bg onggon tek?try it out..who knows it might works.. =)

macha_sezs said...

aha!!
aku penah ada pengalaman ini dulu..hahaha...

abaikan je.
live ur life!!

yarn said...

+al-hussaini, khairul onggon, SyFazidawaty+
terimak kasih utk ktk 3...last month i have to face lot of deduction amount!!! sbb ya palak ku sakit kohhh...huhu...

+macha_sezs+
ko ade pglmn ni en.macha? mcm mana ko setelkan?

aku mmg cuba abaikan tp aku tak kental mcm ko...huhu~~~~

LinkWithin

Blog Widget by LinkWithin