Followers

Saturday, February 28, 2009

bukan utang tag, tp utang utang!!!! (sila baca dlm mode yg betul dan menarik)

Abes je aku hapdet entry kat bawah ni, aku pun selak2 ah pulak blog blogger2 sekalian. aku tertarik dgn isu2 en. al-husaini, byk info yg menarik di share kan dlm blog beliau. tp yg menarik minat aku adalah entry beliau yg bertajuk "Suara Pelajar Cemerlang", rupanya golongan pendidik pun menghadapi masalah utk mendapatkan kerja. Apatah lagi aku kan?? hihi~~~

Tp bukan isu tu yg aku nk highlight kan! Rupa2nya, aku tak langsaikan lagi utang2 ptptn aku!!! hallamak, baru 28hb, gaji dah tarak dan menghampiri 2 angka!!! aiyoo...mana pegi semua duwet hakuuu...???!!! ada sesiapa curi tak erkk? kompem! kompem! ada yg curik!!!

curi tak curi, isnin ni aku kena setat bayor!!!
mampuih utang bertimbun tp eksyen tak bayor!!!
ni la jadahnya pandai sangat main2 utang ni...huhu~~~


Notes:
++ ah, jgn pulak eksyen tak ingat persoalan utk entry aku kat bawah ni... siapakah sitam? hoho....


7 comments:

al-hussaini said...

zaman ekonomi gawat ni, memang susah mencari kerja. Syukur kerana kita telah bekerja.

PTPTN...camney interestnya tahun tok owh?? dengar khabar dah rendah cket banding ngan tahun2 dlk?

yarn said...

+al-hussaini+
ya la, nang syukur gilak dah ada kerja tok.

interest diselaraskan 1% mun sik slh kmk? atau kmk yg sik update? adoihhhh...

al-hussaini said...

rasa kamek pun 1%...mun PTPTN tok ada auto-deduction from gaji kita, nang kamek maok molah. Sik payah nak berbaris kat bank utk transaction nak...

yarn said...

+al-hussaini+

aok, sama la. sbb ya la tang malassshhh jak asa nyawa mok mayar ptptn. bukan kerana sik mok mayar, tp sakit nyawa berbaris kat bank... huhu~~~

macha_sezs said...

huhuhuhuuu..dah lama rupenye aku tak lepak sini....

sori yarn..dah lama tak blog hopping..

kenapa kereta nama sitam??

hehe..

khairul onggon said...

ekonomi gawatkah?? hehehe.. ilex jak usey2 nyimpan ikit2... :)

yarn said...

+macha_sezs+

takpe2. situasi kite same je...dh lama tak berbloghopping.

keta nama sitam??? jawapannya ada di entry akan datang...nanti ko tau la sitam tu amende...

+khairul onggon+

ekonomi mmg ol da time gawat bro. tp utg tetap perlu dibayar...hehe~~~

*ah, tensen ku ptptn...

LinkWithin

Blog Widget by LinkWithin