Followers

Saturday, February 28, 2009

siapakah sitam???!!!

Aku penat... nak tido, nantok sgt2. tp takmo tdo lagi. akceli, balik keja tengah hari td (ari sabtu pun aku koje...bukan krn aku workaholic, tp cuba mjadi ssorg yg bertanggungjawab utk attendance aku sajorkkk...muekeke), aku, mummy n my mak cik ke sarikei. tau sarikei kat mana kan? tipu ah kalu tak tahu... pemes dgn bumi nenas nya. Waaa...1st time drive sendiri ke sarikei!!! Aku bangga kah? Aku riak kah? Ahhh...bukan mangga bangga mahupun riak segala tp yaaa, itu adalah kali pertama saya driba drive sejauh itu...wakaka (mklm la, sblm ni aku duduk seat penumpang je. tp sekarang aku duduk kat seat driver pulorkkk... takleh dah nak nantok2 segala. kalu aku nantok, nanti keta mereng, bila mereng nanti singgah lereng.... syuoohhh!!! takmo! takmo! sempang malaikat 44!! selisih jejauh!!

Penat...penat...
tapi siyes, aku tak ambik gambar pun
sekarang ni apsal pulak aku tak meroyan snap gbr mcm dulu
dah busan kot...
tp aku tak dan lagi belajar ilmu potograpi ni
mana boleh aku bosan2 ni semua
tak ble...tak ble...
usaha tangga kejayaan!!!

notes:
++ sitam ku sangat kotor...ade sesape nak tolong basoh tak???
++ sian...sitam sangat letih...sleep well eh sitam...esok kita jejalan lagi... ^_^

Persoalannya:
--> siapakah sitam????



4 comments:

Unknown said...

pikiey sapalah tek sitam ya...Rupanya kereta?

Sitam ya buatan apa? :)

esok pagi iboh lupak basohnya...

CikYarn said...

+al-hussaini+

adohhhh!!! pecah rahsiaaaa!!!!
ofkos buatan malaysia...
esok basohh?? malasshhhh boleh kah???...hihihi...~~~

Unknown said...

yes...hasil nujum pak belalang kamek benar belaka...

better di basoh. kelak mun parking kat area cney2, mesti org lain nganok kitak malas mbasoh..hehe :)

CikYarn said...

+al-hussaini+

otey...otey...
kmk basohhh...

LinkWithin

Blog Widget by LinkWithin