Followers

Friday, May 22, 2009

Sebelum aku taip entry ni, sempat jugak aku "melompat-lompat" blog. adakah istilah saya betul? Ikut suka la... Lama sungguh saya tidak mengapdet blog kerana dilanda kebizian dengan kerja. Well, minggu ni sekali lagi aku berdepan dengan masalah baru yg berpunca daripada user yg amat aku kagum dan orang yg sentiasa membuatkan aku rasa sentiasa berterima kasih terhadap beliau. Tak sangka, beliau itu kini pula yg semakin memporak perandakan hidup saya. oh, bukan hidup... tp porak perandakan keharmonian suasana kerja saya. Sungguh aku tak sangka2 bahawa beliau sangat kejam...kejam...kejam!!!

lumrah manusia, dek.. kita hanya nampak benda baik yang orang dapat, tapi tak nampak nikmat yang kita ada, tapi orang lain nampak.

No comments:

LinkWithin

Blog Widget by LinkWithin