Followers

Tuesday, July 21, 2009

Medical Check Up...

Jumaat lepas, lebih kurang 2.00 petang mcm tu... budak2 "perdeg" kena buat medical check up dekat klinik UUM ni... Ekceli dari pagi lagi dah ramai berpusu-pusu ke klinik tu, tp kami kena giliran petang --> sajeje bagi aku bangun lambat... Errr, dgr cerita pagi tu mmg teramat kebizian kat klinik tu pasal kos perdeg bisnes dan sivik buat med.check up sekali ngan budak palapes. Huhuhu..yg petang tu pun tak sampai seratus orang boleh buat aku darah tinggi, apa lagi kalau aku buat pagi tu dengan 3 penjuru sekali gus... Siyes doh, masa doktor cek darah aku, mmg bawah dia 100. atas tu tak yah cakap la kan ;) So, dijadikan cerita... doktor buat apoimen lain kat aku hari Rabu ni --> esok ye tuan2 dan puan2. (pasal apa la aku boleh kena darah tinggi ni...!!).



Ni je la gambar yg sempat d snap pada hari kejadian. Tak kosa aku nak snap gambar segala... tensen nak wat urine test (opsss...!!!) pastu x-ray lagi...haiyohhhhh... tak sukaaaaa!!! ---> cik Jot, saya komplen lagi!!!


No comments:

LinkWithin

Blog Widget by LinkWithin