Followers

Friday, July 17, 2009

Terperap kat bilik....

Khamis mcm ari ni, tak ada perkara lain pun yg biasa aku fikirkan... ofkos cuti hujung minggu yang agak panjang sikit utk minggu ni. Ahad, kelas dah cancel then Isnin pulak Israk Mikraj, Selasa pulak tak ada kelas lagi pasal kena buat research kat koperasi sekolah di perlis. Errr...even kami (pasal group assgnmnt) tak pegi pun hari selasa tu kerana kami decide utk pegi pada Jumaat depan...hehe...

Cakap pasal cuti ni, kalau ikutkan student yg duduk dekat area ni yang tak yah balik naek flyte, ofkos la ni berita yg menggembirakan. tp bagi yg senasib ngan aku ni, apo sajork la yg nak d happykan sangat ==> aku je kot. huhu... bukan nya bleh lepas rindu ngan family waima ber 'dating' dgn encik sitam sekalipun aku tak bleh.

Minggu lepas lagi aku plan nak ke Terengganu tdo umah kazen aku yg keja kat sana, tp dia pulak balik sarawak. So, nak tak nak, aku buat keputusan nak ke rumah ex-Coursemate/ex-hosmet aku masa UMT dulu yg juga berasal dari Terengganu. Tp yg pblem nya, Ahad tu kami masih ada kelas pasal lecturer tu tak nak tunda kelas. huhu... nyanyi lagu Ahmad Jais ==> Budi Setahun gila2 la masa tu. Maka, dengan rasminya terbatal la nawaitu nak ke Terengganu. Nak buat mcm mano? Tak de jodoh lagi nak ke Terengganu selepas semalam genap setahun aku konvo merangkap kali terakhir menjejakkan kaki di Terengganu (rasa baru semalam jek konvo...huhu... Rindu nya dengan kalian semua...)

Kesimpulannya, terperap la aku kat bilik sehinggalah hari Selasa kelak... (ado chance neh nak update blog byk2 walaupun takdo yg baco ehhh...) huhu...



Notes:
==> esok buat medical check up...huhu... malaih sungguh rasanya...
==> baju busuk sebaldi berendam dalam baldi! Mesin basuh buat hal pulak!!! Menci ahhh!!! Aku ni kan pemalas banyak, so mesin basuh tu mmg diperlukan saat2 getir mcm ni... ;)

2 comments:

FiFiNeNi said...

oo tedah kak yarn..hehe..
lak kito g terengganu samo..wahaha..blm prnh wak mek g cnun..
yobih..cmni jak aroma bj x basoh yo..
hakhak!
bgs jwak..post la ari2..ado kmk mbaco eh..hehe..

CikYarn said...

to FiFiNeNi
huhu...tedah kmk nak ooo...
nak g ganu? bleh2...tp waktu mek gik do situk la. mun dah plg saratok, tak dapek den nak nolong ehhhh...lain la mun ktk spons tiket pegi balit...kui3x

Aroma baju? jgn cakap la...tp dah kerin dan wangi sudehhh... ;)

post hari2? huhu...aso mustahil jak sbb sik kua bilit tuk. sikdo nak d tusey mun main terperap lam bilit tuk. huhu...

Notes:
--> pjg na wak komen tuk tekkk.. adeh2...

LinkWithin

Blog Widget by LinkWithin