Followers

Tuesday, July 21, 2009

Pek Biru...

Sebenarnya, sampai je kat dunia UUM ni kan... perkara pertama yg harus dan mesti aku teropong adalah wireless FREE.. Ofkos nak yg free maaa... byr2 ni kira dah last choice mmg tak ada pilihan langsung. On sajork lappy ni, puihhhh...kemain vangga lagi bila tengok ada signal wireless!!! Tp tu la, sorga dunia tu mmg sementara cuma... aku telah dikuciwakan.... Boleh connect tp server tak jalan dohhh!!!

Merana mmg merana... Bukan setakat tak boleh nak hapdet blog dan cet2 ngan sepupu aku yg sangat "mancai". Opss, siapakah sepupu aku yg sangat mancai itu? Beliau adalah john ejump. Bukan setakat cet dengan beliau sahaja, tetapi cet dgn cik kbieng, cik jot dan juga rakan2 yg lain... nak cari rujukan dlm tenet pun teramatlah payah. Ekceli, apa yg aku belajo kat sini lebih byk perlukan tenet daripada buku kat library. Lecturer sendiri yg cakap, mmg tak ada rujukan utk kos ni...

Nak tak nak, terpaksa la buat pilihan terakhir.... beli la juga benda alah ni.......



Kebetulan kat sini ada buat ekspo lebih kurang mcm PC Fair gitu la... Dapat la jumpa yg harga promotion ni... Student price la katanya... Berapa kah harga beliau ini? biarlah saya sendiri yg tahu... Nasib baik tak beli dekat Penang yg harga RM 179 utk modem sahaja plus RM 68 utk byr bulan pertama (even diorang kata free, tu la bayor nye kot...kui3x)... aku beli yg dekat ekspo ni RM 200 pun tak sampai utk modem dan RM 68 tu... huhu... mur...mur... la tu kot kalu leh jumpa harga tu ;) --> bertuahnya saya!!!



Apapun, sediakanlah duit RM 68 ye cik yarn... Nanti tak pasal2 ko nanges sentap segala pasal tak bayor bil broadband cantek ni.... kui3x...

Bye dulu... Cik Mimi merangkap rumet Cik Yarn dah ajak kuar beli makan... Lapoooo... huhu... Selamat Menjamu Selera semua... ;)


2 comments:

SEN said...

la..pkr tek tenda biru..

CikYarn said...

to [h]einsen
uishhh...wadak atang seru gik tuk...wakaka.... (apakah???)

LinkWithin

Blog Widget by LinkWithin