Followers

Saturday, May 8, 2010

Bersama tingkatan 2C

Kali pertama menjejakkan kaki kat sekolah untuk latihan mengajar
kelas pertama yang aku masuk adalah tingkatan 2C

kelas ni ada seramai 40 orang pelajar
20 orang lelaki
20 orang perempuan
very der....balance...
hihihi
ni la kelas pertama paling ramai aku pegang





Paling sakit kepala bila semak nota & latihan kelas ni
bukan apa, ramai bebenau
tp dalam 40 orang tu bukan semua anto pun
nak saya listkan nama tak kelas 2C???
hehe~~~

walaupun mcm gitu, diorang ni baik
bagi kerjasama yang baik masa aku kena observe
terima kasih semua

untuk budak muka mcm cina tu
lain kali, masa cikgu mengajar, jangan asyik salin nota kawan
dengar cikgu mengajar kat depan
(^_^)v


hah, kat atas ni contoh yang baik...
masa nak snap gambo tu
suka suki jek peace tutup muka aku


at laz, hambek...
out terossss
kena halau





Tingkatan 2C:
terima kasih atas kerjasama kalian
semoga berjaya dalam peperiksaan
teruskan usaha
jangan mudah putus asa
sentiasa merancang untuk berjaya!!!
Good Luck!!!

p/s:
terima kasih kepada sesiapa yang bagi hadiah kat saya ari tu...saya amat hargainya. Terima kasih utk semuanya...~~~

2 comments:

AmirFX said...

Cikgu duhal ktk tok... haha... Nemiak cemya mun kmk ka genti dah kenak humban bukan kenak halau gik.. haha.. Adehhh.. Nang sekpat jd cekghu kmk tok...

yarn said...

AMIRFX:
jgn dihumban, free2 masok court kelak...hahaha~~~ bukan ktk sik dapat jd cekgu, ktk belom coba dah nak gibap...try lok... ^_^

LinkWithin

Blog Widget by LinkWithin