Followers

Monday, May 10, 2010

straight through my heart katanya...

Assalamualaikum w.b.t

Tengah "layap" layan fesbuk
tv lak on jek
(membazir?)

aku layan dua2
tak membazir kot
hihi...

tiba2 video klip ni dimainkan





Tiba-tiba sajork "terselap" segala
oh backstreet boys aka BSB
grup pebret masan zaman kanak-kanak ribena suatu ketika dulu
syok jek nengok VC diorang lama dulu2
menari cam "rengan" jek badan

hah, ko tengok VC di atas...
beza nau ngan VC kat bawah ni





ok
cute owh mereka ni dulu


zaman kumpul gamba, video klip segala ni dah tamat
dulu heaven tol
banyak benau duwet beli majalah
kumpul gamba diorang
(skunk masing2 dah kertu, i kertu, haruslah diorang pun kertu. layan lagu jek, sudehhhhh!!!)

dulu bukan calang
siap beli majalah emputeh
semata-mata nak kumpul gambo2 diorang nih
(straight through my heart katanya....)
walaupun.....


sepatah haramssss aku tak paham
BI masa spm cukup2 makan jek
lepas gak ar nak mintak gstt segala
(teringat cikgu aku penah tanya BI spm aku masa mintak gstt ari tu)
ngeh3x

apo lagi, layan jek la bideo di atas yerrrr


wasalam

2 comments:

AmirFX said...

Yorobiii.. Lamak ado wak bideo yo... Nang lamak ehh... Ish3... Lawak jak upo sidak yo...

yarn said...

AMIRFX:
kiut miut jak sidak...haha~~~ kinek tuk semo hensem dimakan usia...ngeh3x..errr...macho lebih sesuai kali...hihih

LinkWithin

Blog Widget by LinkWithin