Followers

Saturday, May 8, 2010

Kenangan bersama 1A1...



♥♥♥♥♥


Tingkatan 1A1
Elektif 4 Perdagangan dan Keusahawanan
Jumlah Pelajar: daripada 12 kepada 15 orang

sebelum berlaku perubahan sebelum ni
aku mengajar 12 orang je dalam kelas ni
semua budak perempuan yang amek elektif 4 ni


Nih gamba ngan cik Aqilah
sebelum ni dari 1A2, sekarang naek 1A1
sempat ngaja dia utk dua kelas sajork
pastu diorang sebok ngan exam OTI1



well, i mark her word
"satu-satunya pengawas dalam 1A1"
so, saya takkan lupa tu aini
(^_^)



Salah seorang penghuni 1A2 yang berpindah ke 1A1 jugak
kehadiran dia ni menunjukkan perubahan positif dalam suasana P&P aku berbanding dengan yang sebelum ni
apakah? biarlah jd rahsia saya ea suzana... ^_^
kekalkan prestasi tu
perjalanan masih jauh, teruskan usaha anda



haaa...si tinonet tomei ni panggei Dyana je
sejibik mcm nama kawan aku kat uni dulu
kerap maen fesbuk
sangat terharu dengan soalan yg dia tanya kat aku semalam masa chat kat fb chat
apakah? biar aku dan dia je tau

Sempat gambo sorang2 dengan diorang ni je...yang lain2 tengah sebok buat benda alah kat bawah ni...


♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥
♥ ♥ ♥ ♥ ♥
♥ ♥



sorang-sorang nak tulis nama kat papan tulis
tulis la nama korang
nanti tak la saya lupa
saya kan salu "lupa daratan"
wawawawa~~~


tadaaaa~~~



Inilah muka2 yang tiap2 minggu aku tatap
semasa P&P berlangsung
ada jek yang tunjuk muka --> bosan, ngantok, blur, tak paham dan khusyuk penuh perhatian

haha..mcm2 ada korang ni kan




Untuk semua budak perempuan 1A1:
teruskan cipta kejayaan
kita bukannya sentiasa berada di atas
kadang-kadang kita leka kerana sentiasa berada di atas
sehingga lupa untuk tunduk ke bawah semasa menuntut ilmu
usaha dengan ikhlas, sentiasa amalkan persaingan sihat antara kalian
Good Luck!!!

harap2 dalam PMR nanti dapat A untuk sbjek yang saya ajar tu ea...~~~
maaf andai ada termarah ke apa
jujurlah pada diri anda k...
all the bes!!



p/s:
terima kasih kepada semuanya...tak lupa jugak kepada yg bagi hadiah kat saya tu, terima kasih ea...amat saya hargai... ^_^

4 comments:

abfan inc said...

nang cikgu la pok...smgt pok ..

abfan inc said...

nang cikgu la pok...smgt pok ..

abfan inc said...

nang cikgu la pok...smgt pok ..

yarn said...

ABFAN INC:
bena na pok ngomen sampei 3 igie...?? hehehe~~~ semangat cikgu ela sentiaso bersamo i pok...mintak ilmu gaok daripada beliau lok....hohoho

LinkWithin

Blog Widget by LinkWithin