Followers

Sunday, June 21, 2009

Jiwa Kaco!

2 hari ni mcm ada je yg tak kena. asek nak marah2. sampaikan ngan mak aku pun aku nak marah2 (durhaka neraka jahanam jawabnya). tp aku control.. aku tak tahu apa yg tak kena ngan diri aku ni. Stress pasal benti keja? Stress pasal lbh kurang dlm seminggu lagi aku dah blah dr umah ku yg tercenta ni? Entah! Entah! aku tak tau!

Aku: mak, kenak aku mok lak aso marah2 aher2 tuk kah?
Mak: marah2? kenak eh? marah2 nipo?
Aku: ndak ku hauk nak aso tuk mak. dikit hai jak, mesti aso nak marah2.
Mak: ndak la mak hauk wak
Aku: nak bendero jepon li...

Honestly, aku rasa mcm sangat down. tp aku tak tau, down pasal apa. Mintak2 la esok aku tak mcm ni lagi... jiwa kaco sangat memenatkan minda!!!

6 comments:

[h]einsen said...

tenang2 boh mok marah2..klak ktk diyarkkkkddussshhh seluruh warga blogers diseantero borneo klak..

khairul onggon said...

eboh pio deng eh.. marah2 ya embak ambik aik semayang.. pikir positip.. kenang saat yg indah2.. baruk jiwa tenang.. :)

tehais said...

aku pun rasa nak mrh je arinie melayan adik aku yg ngengada tu..huhu

yarn said...

+to [h]einsen+
uiksss..jgn yarkdushh kmk...sila pang laju2 sampai jiwa mek sik kaco gik...huhuhu....

+to khairul Onggon+
sik tauk la apa pblem mek koh. ada2 jak hal nak d marah. hal kecik pun boleh jd besar....neway, tq 4 d advice.

+to tehais+
adik ngengada takpa, jgn kita je ngengada. nanti free2 kena pang laju2. ;)

hajiejump said...

sampey juak kaco jiwa pok..??
po jiwa i x kaco dik..??
hohoh..
okgo..!!

yarn said...

+to hajiejump+
adokah i perlu ngekot jejak langkah pok supayo jiwa sik kaco po pok?

oK nGam!!

LinkWithin

Blog Widget by LinkWithin