Followers

Wednesday, August 5, 2009

H1N1 dan hari-hari cuti aku....

Assalamualaikum...

Sebenarnya...banyak jugak benda nak d story dalam blog yang tak berapa nak peribadi ni... (hoho...) tp aku malas sangat nak update bila gambar tak boleh nak di transfer ke dalam lappy kesayangan hamba ini... entahlaaa, aher2 ni selalu meragam, padahal dah beli mcm2 utk "dia" (encik Lappy laaa...). Tadi, masa PC Fair aku dah beli "sehelai" beg spesel utk "dia", mahai pulak tu... lepas utk makan 4 hari.. tp tetap aku beli.. sayang punye pasal... RM18.. Lepas waddd utk 4 hari...hahaha... Ok, then aku lengkapkan lagi alatan tambahan.. sebijik tetikus yg sangat comel... rasa nya inilah tetikus yg paling mahal aku beli & sanggup beli... --RM29... hahaha... bukan setakat makan 4 hari, sminggu pun lepas dohhh...!!! Fine!!! Ko nak merajuk, ko merajuk Encik Lappy. Ikut la sesoka hati muuu... (p/s: tiada niat utk riak apabila mempamerkan tanda harga di sini. sekadar berkongsi "figur" semata-mata) wakaka...

Errr...minggu lepas UUM cuti seminggu... Darurat pasal H1N1.. dikatakan ada saspek H1N1 kat sini... Sabor je laaa.. balik kelas pukul 5.00 pm mcm tu, kami d suruh mengosongkan kolej ni. Kes aniaya sudah ini.. so, start ahad tu UUM cuti, Isnin tu aku sampai la kat Terengganu aka Kuala Terengganu... utk "berambeh" di rumah cousin aku sehingga la hari Ahad (seminggu aku d umah beliau).. Ahad tu pulak sehingga la hari Isnin, aku "berambeh" pulak umah ex-kosmet/ex-hosmet UMT dulu...cik Eyra... huhu... means, ai dah burn kelas dua hari iaitu kelas hari Ahad dan Isnin.. Well, balik lambat pun bukan soka2 nak balik lambat, tp takdo tiket..

Walaupun cuti H1N1, tp cuti aku tetap bes!! Thanks Usu & mama usu...!!! Mun sikdo usu dan mama usu, ibuk sik tauk la nak besaduk sini gik... hehe ;)


Notes:
==> aku nak jugak upload gbr masa kat terengganu ari tu... takpe, mlm ni aku try transfer lain... InsyaAllah, akan d upload kemudian.
==> yeppp!! aku mok pulang rayoooo!!!!! ;( tulun...tulunnnn!!!

No comments:

LinkWithin

Blog Widget by LinkWithin