Followers

Sunday, August 23, 2009

Hujan

Hujan...hujan...hujan...

Sambil menaip entry ni, aku sempat sembang2 ngan amoi cantek berasal dari Saratok... ofkos hajiejump kenal sama ini amoi... miahaha... *aher nya ku tauk juak ajie*

Sekarang ni kalau sembang je pasal hujan dengan orang2 kampung aku, mesti mereka cepat2 cakap "baguslah hujan...kalau tak, nanti kering kontang". Yepp...selepas kejadian kemarau melanda kampung aku utk tempoh masa tak sampai seminggu, mesti banyak dugaan dan pengajaran yang diperolehi... Apa pengajaran nya? Jangan membazir air... gunalah dgn cekap *iklan penaja katanya* ngeh3x






Dari pagi tadi, sehingga la sekarang kat luar masih hujan... kat dalam kelas pun asek ngantok je... lebih2 lagi bulan posa ni kan. Aku agak la, mesti semua budak2 ni fikir nak habiskan kelas cepat2, siapkan asaimen yg belambak cepat2, setelkan prizentesen cepat2 biar boleh balik kampung cepat2... haha... sookaaa..sookaaa..!!!


*gambar ni aku search gugel sajork. kamera aku tak secanggeh mana nak snap gambar BILUN segala*


Hadoiii...mau terbang pulang sudehhhh!!! errr...ada kawan2 yg bertanya (kawan sekampung lorhhh), bila aku balik??? ni boleh padah pok2 sekalian... i noe u noe lahhh... ado ai ngey kampung lak, kito temu...keyhhhh!!!

Mupok lok.... err, maksudnya aku nak stop dulu... lagi 2 jam ada kelas kurikulum pulak.. very the mengantok noksss... so, ai sleep dulu la ehh...


Selamat posa semua ^_^

4 comments:

Felicia F. Ramzi said...

aok, nang rahmat lah hujan.. panas jak memanjang.. semput paru-paru ntam jerebu.. selamat berpuasa yarn!

yarn said...

to Felicia F. Ramzi
hehe...ujan di sitok smpei ke petang lebat...terlebih air sudehhh...ngeh3x

Selamat berpuasa juak ^_^

*wink wink* said...

slmt posa kak yarn!mun ujan,jgn main lua..lak batai poso tetelan air ujan..hehee!

yarn said...

to Seripah Pejidawaty
selamat poso denggg...sik mek main ujan...tp bbrp ari tuk nang mala jak ujan...mok nelan vit C byk2 kit, arai aso nyawo, kenak slsema dmm2 tuk...

LinkWithin

Blog Widget by LinkWithin