Followers

Monday, January 26, 2009

| Andai ku tahu... |

Andai ku tahu
kapan tiba ajalku
ku akan memohon
Tuhan tolong panjangkan umurku

andai ku tahu
kapan tiba masaku
ku akan memohon
Tuhan jangan Kau ambil nyawaku

chorus:
aku takut
akan semua dosa-dosaku
aku takut
dosa yang terus membayangiku

andai ku tahu
malaikatMu kan menjemputku
izinkan aku
mengucap kata taubat padaMu

ampuni aku
dari segala dosa-dosaku
ampuni aku
menangis ku bertaubat padaMu

aku manusia
yang takut neraka
namun aku juga
tak pantas di surga

andai ku tahu
kapan tiba ajalku
izinkan aku
mengucap kata taubat padaMu

ampuni aku
dari segala dosa-dosaku
ampuni aku
menangis ku bertaubat padaMu

Walaupun hari ini hujan, otomatikli suhu badan pun sejuk2 gigil la jawabnya. tp td, lepas aku dengar lagu ni utk background music satu iklan dlm tv, cepat je tangan aku terus selak2 laptop dan selongkar lagu2 yg penuh dlm laptop aku. suhu badan pun tiba2 bertukar jd panas2 gigil. gigil2 jugak, tp rasa sejuk jd panas. Pehhh, kuat jugak pengaruh lagu ni kat aku. mcm ni la pe'el org byk dosa mcm aku ni...hihi... jgn pulak sesiapa terasa, aku cakap aku yg byk dosa, okaayyyy... tak mengata dan mengutuk sesiapa. masing2 mkn cili, masing2 buat dosa, masing2 tanggung dosa, masing2 ada kubur sendiri. ngeh..ngeh... ^_^

Yesterday is a history
Today is a gift
Tomorrow is a mystery


have a nice day

video

4 comments:

tea_zarra said...

sum1 oso said today is 2morrow's rubbish (betul ka itew?) hehe

yarn said...

+tea_zarra+
erm...boleh ku tauk sapo kah sum1 yo?

tp yg ku tauk, sikdo yg betoi, sikdo yg salah dlm hai tuk...yg pntg, kito perlu jdkan esok adalah lebih baik drpd hari ini...

p/s: maaf sekiranya saya sik menjawab soklan...hohoho...

tea_zarra said...

yarn hehehe lecturer aku pdh pyo hahaha (kinda xtreem opinion from her ryte)

yarn said...

smthg la lecturer ho yo...erm...

LinkWithin

Blog Widget by LinkWithin