Followers

Saturday, January 17, 2009

noi, aku, jiejie, makan dan kenari beliau

Idea mari... Idea mari...

baru bbrp jam lepas, aku, noi dan jiejie balik dr SB aka Sugarbun... Biasalah, noi balik kampung nak jugak sekali sekala melepak. Aktiviti yg aku sgt2 rindukan especially melepak dgn noi lor.. Kalu jiejie tak rindu pun tak apa. Dh tak tahan sgt rindu kat dia, korg tgk je la kelapa sawit mesti korang dan2 tak rindu dia dah... (hihi, jiejie...ampunkan patik)

Berlainan pulak dgn si noi ni. Susah nk jumpa dia pasal dia kerja kat Sarikei walaupun sekarang ni ambik masa 45 minit je dari Sarikei ke Saratok. Cuma sekarang ni noi senang sikit nk balik sini pasal boleh pakai keta "biey" dia...

+ budak sebelah tu bz driving tekan "klas", tukar gear segala, tp budak sorg tu bz layan sony ericsson K810i +
--tidakkkkkkk!!! sabar C905!!!--


Manyak syiokkk ma naek kereta tu... (kpd owner kereta ni 62**, sekiranya anda ada membaca entry ini, sila tahan pernafasan anda. jgn smpai kembang kuncup). tp siyesly, aku suka bhgn dlm kereta tu. even nampak crowded, tp aku selesa... Tak tahu pasal apa, mungkin aura org tengah syok2 bahagia berkapel kot...hihi.. ;) --> aura noi & kenari beliau la....

+ bahagia nya aku tgk seri muka kawan aku yg sorg ni.. mklm la tengah asyik masyuk berkapel + -- noi, where is encek B???-- uhukkk..uhukkk...

Tamat cerita pasal kereta, kapel dan lain2 yg sewaktu dgn nya... Erm, tak snap byk gbr pun. Entahlah, aku dah kureng rasa pulak nk ambik gbr2 ni semua. Lebih2 lagi lepas aku layan K810i empunya noi... mummy, nk C905 boleh sik???? 2K mummy...!!! huhu...

Layan je la 3 keping gbr ni... actually kami tak ada gbr bertiga 'org' la pulak...wakaka! ayat apakah itu...? kerana gbr bertiga 'org' itu telah d delete oleh cik jiejie gara2 bengang dgn nasi yg telah d tanak d dapur... (tau kan apa itu "tanak"??? ke aku salah ni???)

Dan hari ini, aku makan dan makan lagi, lagi makan, lagi2 makan...dan terus makan kerana hidup utk makan...!!! yeahhh..yeahhh..!!!

+ menu cik jiejie +

+ knp wajah cik jiejie pucat lesi semacam erkk... +
ah, saya tahu puncanya

+ cik jiejie melayan tekak yg kehausan +

Notes:
**pemes pulak cik jiejie dlm entry kali ni...
**aku harap lain kali kita leh gathering ke spaoh pulak... seperti yg cik jiejie harapkan...
**tp tu la, aku nak pegi ngan kenari ni.... (attn to cik nonoi okeyyy & kenari beliau)

14 comments:

Sy Fazidawaty said...

aie..kampung bapak mek spaoh yo..perlu tourist guide x ktkorg?hehe..(sambil molah muko penauk..)

yarn said...

+Sy Fazidawaty+
mun ktk d saratok tek, dpt juak mintak tuluong jd turis gayed mek 3. tp ni gayo tuk, ktk dh stat gago d unimas...erm, next tym jak mok? (sambil mejin muko penauk nipo)

khairul onggon said...

jalan2 cari mkan ker?? hehehehe.. sama jak kmkorg sitok 2x5 kekekeke..

hann|esza said...

aie...spaoh, kampg gue....ahaks~

yarn said...

+khairul onggon+
bro, sbb ya la kmk suka ngabas blog ktk...hehe...kat blog ktk sentiasa d hiasi makanan bah... :)

+hann|esza+
aie, ktk spaohkian? hehe...~~~ boleh la kmk book ktk jd 'turis gayed' kmk org hohhh.. ;)

Kamil L said...

rindok sa atie dapat kayo2 n lepak ngan kawan2 :) Mun geng kamek urang, dah sio2 dah tuju eh..mun balit saratok, nak temu, nang payah na nak temu ngan kwan2..huhu

kiki said...

salam ngan kita semo... hua ha ha ha...

yarn said...

+Kamil L+
mun ktk plg saratok tuk, mesti ktk ngabas ikan ge wap atuong nun lok nak...?? hehehe...

+kiki+
waalaikumusalam *on behalf of my frens* ;)

kiki said...

Semo muko familiar.. ha ha
Yg baju ping yo, mun sik silap sidak perubatan... ha ha..
Jie jie & Yanti, iboh tyk gik.. ha ha
Aku form 5, sidak gik form 1... ha

yarn said...

+kiki+
syhhh...alek ingar lak... rami urg mintak sain lak...hihi.. ^_^

macha_sezs said...

hahaha
bes.bes.
err...kenapa ade sebut2 nama henpon saya?

hahaha

yarn said...

+macha_sezs+
tq
tp bes pasal sebut henpon SE ke? tp rasanya henpon anda k850i kan...dan utk entry ni, saya sebut k810i... erm, 5 dan 1 tetap angka yg berlainan. :D

h/k: betulkan kalu saya salah...

macha_sezs said...

hakhak.anda salah
k810i la hempom saya..
k850i tak mampu lagi la....

huhuhuuu~

yarn said...

+macha_sezs+
huhu...
saya silap...

LinkWithin

Blog Widget by LinkWithin