Followers

Thursday, April 9, 2009

cHiLL

Kenapa aku rasa pelik semacam arhh?

esok Jumaat, so cuti umum la... yeyyy!!! CUTI!!!
lusa pulak Sabtu kedua utk bulan ni, tp tadi bos anta emel... sabtu pun cuti!!! hahaha!!!
tp...
sabtu keempat yang sepatutnya tak keja, kenalah ganti sabtu lusa...uhukkk...uhukkk..

Ahad tu kompem2 ah cuti ye kawan2 sekalian

ari Isnin pulak, saya akan travelling...hiu...hiu...pasti perjalanan yg amat memenatkan 5 hrs

Selasa pukul 8.30 pagi sehingga 5.00 petang ngantok kot...hihi...mebi kena dek maki hamun pasal prestasi tak bes utk januari lepas (tp kan kawan2 sekalian, utk bulan Februari lepas i dpt fuji-fujian gitewww..deduction sikit uuu... wah, i vangga kejap...--> bukan riak occayyy...!!!) >> tp nasib bulan mac, aku tak tau lagi...pasal tak buat validation lagi

dan hari Rabu pulak balik semula ke tanah tumpah nya darahku...oh...HOME SWEET HOME!!! hohoho... rumah ku Sorrgaaa ku

haihhh..seminggu saya sik menginap di opis saya! haha..sekurang2nya migrain saya tidak la sehebat mana utk seminggu ini.. (hopefully)

Dan Khamis, saya akan kembali menyengalkan opis saya yg mmg sedia maklum sudah sengal...hahhh!!!

saya sangat tidak memerlukan manpower yg deras "go to snake" hohoho...

peace no war bebeh!!!

7 comments:

kiki said...

lengkap dah jadual pok owh, i hari2 ngator program, semo main emergency...

tehais said...

bz nya jadual..huhu
P travek ke mna?

yarn said...

+kiki+
hoho...lengkap dh pok? i aso wadak lengkap pok, po tegai poket i puwang.

pok nang harus emergency slalu, sbb pok pandei merancang perjalanan. ndak pio eh pok? hehehe...

+tehais+
hihi...x jauh pun. ke kuching sajork. amek ms 5 jam jek dr kpg kite...hihi... :)

Su iJamm said...

Ktk tuk 'anti-go-to-snake' lah tek.. Kmk baruk nak ngajak ktk melawat muzium ular..

yarn said...

+Su iJamm+
urg ngajak mlawat muzium tek, ndak wak nulak, ndak wak maok. nipo kh su ijamm owh? huhu...

Su iJamm said...

Mbak mandik air bungo..

yarn said...

+su iJamm+
waktu tuk saratuok gik musim snow. bungo wadak tumboh...

LinkWithin

Blog Widget by LinkWithin