Followers

Friday, April 3, 2009

my Day

Dua hari ni aku betul2 rasa aku keja dengan sungguh2... *clap3x* --> 3 kali jak kleppp...jgn lebey2...
haha!!!

persoalannya, sblm ni aku tak penah kerja dgn sungguh2 kah? ohhh... tidakkk... bukan demikian arakian warakian dan mcm2 kian lagi. tp sungguh, aku vangga kerana aku berusaha dgn bersungguh utk menyiapkan kerja aku. haha... pelik tp benar...

antara report2 yg aku kena prepare:
1. deduction report --> brp kali amend baru dpt yg actual! phewww!!!
2. schedule 5 (apakah schedule itu? biarlah aku sahaja yg tahu...hihi...) --> yang ni la paling susah nak buat!!! Demmm!!!
3. 'complete' kan semua documentation (6 files X 1200 pcs) - goshhh! nak muntah kertassss!!! wekkkk!!! --> report yg boleh buat aku muntah darah!!! S*al!!!
4. surat amendment - smthg like dat la --> yg ni susah nye tang kena dapat approval drpd user...! well, "customer is olwes ryte" (ahhh!! menci nya dgn ayat ni!!!)
5. COC --> yg ni asyik kena recheck...tu yg lambat siap...
6. memo --> erm, ni maleh nak cakap...bosan ngan perangai manusia yg tak tahu nak bersyukur
7. mapping deduction --> plg menyampah nak buat pasal kena mapping komplennn!!! (merah punya pasal la ni!)

Aku b'usaha utk habiskan semua tu dlm masa 2 hari...huhu...cuma tinggal utk dpt approval utk bbrp hal... maaf la sekiranya ada yg tak puas hati kalau aku berwajah riak dgn entry ini, tp sungguh aku rasa aku vangga dgn diriku utk 2 hari ni...hoho... (nawaitu saya tidak berwajah keriakan...tp dah blog saya...sukati saya la nak tulis apaaaa....) - ohh, weird sungguh ayat itu...

okeh, nak sambung buat keja dulu...

~chow~

2 comments:

Unknown said...

wow...hebat...
usaha lagi utk kerja minggu depan...
kadang2 susah utk kawal nafsu malas ni

CikYarn said...

+al-hussaini+
hehe~~~ tenkiu..tenkiu :)
tp ya la owhh, bukan kadang2 tp nafsu malas mmg sgt2 ssh nak d kawal...huhu...

LinkWithin

Blog Widget by LinkWithin