Followers

Thursday, April 16, 2009

wenggg...wengg...

Pagi tadi aku pegi keja mcm biasa bersama2 dgn encik Sitam ku... phewww, encik Sitam sangat huduh apabila wajahnya diselimuti debu tebal masa aku balik dari kuching semalam. sian encik Sitam, tak sempat utk disolek2 segala. nak buat mcm mana, sabtu ni aku dah terpaksa "fly" ke betong pularrrkkk.. kenapa saya ke betong? tunggu saja entry yg akan datang. hohoho...entry saya semasa d kuching, saya tak tahu nak update mcm mana... saya tak sempat snap walau sekeping gmbr punnnn..!!! gara2 dilanda flu yg amat, aku tak boleh nak merakam detik2 indah dgn beliau2 itewww... ah, maafkan saya kerana tidak mengabadikan gbr2 kalian d blog saya (walaupun kalian tidak tahu kewujudan blog saya occayyyy...)

aikkk..tertuka channel...




wenggg...wenggg...wenggg...
(jampi serapah 4 keturunan...haha)



okeh, saya sekarang sudah berada di tanah tumpahnya darahku...kembali ke tempat asal saya...
*
*
*
*
*
Sesampainya di ofis saya yg senget itu, huhu... kerja yg aku tinggalkan kat assistant aku (yg aku suh dia buat) tp satu haram pun dia tak buat!!! bayangkan apa perasaan korang bila assistant korang buat mcm tu? rasa nak sepak2 meja, bukan? rasa nak tempek muka dia dgn t*ik, bukan? ah cukup, makin byk pulak perkataan s*al yg aku sebut kelak...huhu... apa tindakan aku kerana beliau tidak melakukan tugasan2 beliau itu? tak perlu rasanya aku nak pblish kan kat sini. buat dosa aku sajorrkkkk..!

okeh2...takmo dah cerita pasal benda s*al itu. setengah jam kemudian aku buat inspection kat site. semua tempat ok, cuma ada bbrp tempat yg perlu diberi perhatian lebeyyy.. kenapa? hahhh, biasalahhh... warga 'snake' tegar ini mmg susah utk dilembutkan kerana sudah menjadi buluh...hoho... well, pendekatan psikologi harus memainkan peranan dalam usaha melenturkan buluh ini (bukan nya kanak2 sahaja yg perlu digunakan dgn pendekatan psikologi tp beliau2 yg sudah tahap diva pun masih menggunakan psikologi itewww... --> penat tau mak nak layan semua karenah warga snake ni nokkkk...!) *selagi aku boleh sabar, aku akan sabar...*

Inspection punya inspection, maka sempatlah mak posing kat sini.....



......taadaaaa.....


Sekiranya anda sendiri sebagai pengguna atau dalam bahasa emputeh nya user, apakah tindakan yg akan anda lakukan sekiranya anda melihat kejadian di atas?



Notes:
** weh, aku dah kamceng ah ngan manusia senget itu...hohoho... *vangga...vangga*
** neves aie nak tunggu sabtu ni... aku sendiri masih tak nampak future aku sendiri...tulun la aku...
** well, hidup ni takde la se-s*al mana... aku rasa, aku dah mula belajar utk enjoy dlm kerja aku... cuma aku masih perlukan masa... ^_^

No comments:

LinkWithin

Blog Widget by LinkWithin