Followers

Saturday, December 6, 2008

Juz Married

Tajuk kat atas tu mcm bes je kan? hehe..siapa yg tak nak kawen, kan korang? Apapun, TAHNIAH buat pasangan pengantin baru Abang Amiruddin dengan isterinya Zue (maaf, aku x ingat nama penuh isteri amen lor...). Siapa Abang Amiruddin (amen) ni? Gleme sangat ke sampai nama dia boleh masuk dlm blog aku ni? (walaupun blog saya ni sekadar d pinggiran...wakaka~~). Amen merupakan kawan aku sejak dari kecik lagi. Beliau ni mmg satu kelas ngan aku sejak dari zaman Tabika KEMAS sampailah kami tamat tingkatan 5. Alahai, tak sangka pulak sekarang dia dah pun selamat menamatkan zaman bujangnya di samping wanita yg tercenta.. So, bila zaman bujang tu dah tamat, paham2 sendirilah amen erk... dah ada amanat dan tanggungjawab bersama2, bukan lagi sorg2 mcm dulu2. Aku sebagai kawan ko, sentiasa mendoakan yg terbaik untuk korang. Semoga bahagia hingga ke aher hayat.

~~Selamat Pengantin Baru~~
--Amenz & Zue--



Bila tengok kawan2 dah kawin ni, syahdu pulak rasanya... Selalu pulak hati bermonolog "Dah kawin kawan aku rupanya..." Tapi tu la kitaran hidup kan? Dulu huhaa..huhaa..dengan semua, sekarang ni masing2 dah ada hidup masing2... Ala, walaupun dah kawin rasanya tetap masih huhaa..huhaa...mcm dulu jugak (kot...). Tak ada masalah tu semua, yg penting bila dah kawin tak bermaksud persa
habatan kita semua turut berakhir... Betul tak? So, kepada kawan2 aku lain yg dah kawin jugak kat luar sana, aku sentiasa doakan kalian sentiasa berbahagia. (Dah dapat baby nanti, bagilah nama sedap2 tau...contohnya yanty ke, yanti ke, yan ke, ati ke, dan sebagainya...wakaka~~). Stay keep in touch ya geng!!! Miss u ol olwezzz~~

--CLICK--
~~Layan je~~


--sempat jugak posing sblm ke rumah pengantin--
~~kocik jo pizen kami ni..hihi..yg pntg ikhlas ;p~~



--Nak ambik gambar pengantin ke ambik gambar kawan2 pengantin ni?--
~~Memang muka ni tak boleh tengok lensa kamera, kompem nak kena snap~~



--Pengantin lelaki nak ke rumah pengantin wanita--
~~Pengantin sangat2 purplish ;)~~



--Makan time!!--
~~Tak sah kalau muka ni tak masuk gambar~~



--Oso makan time!!--
~~Posing jugak, tp kan kawan aku yg sblh kanan tu mmg kaki posing..wakaka~~



--Kenang-kenangan bersama pengantin--
~~Semoga bahagia ke aher hayat (amin)~~


++Actually, kualiti gambar ni semua sangatlah tidak memuaskan hati saya...kerana muka2 yg ada dalam gambar tu tersangatlah blur... Tp boleh tengok lagi kan? hehe... Biasalah, ambik guna kamera hp je.
++Bila nak kawen jugak ni???!!! (keja takdak, gatai nak kawen...!!!) --> wakaka..ayat sapa tu??

11 comments:

Kamil L said...

mesti rame urang nikah kat saratok time2 cuti camtok kan :) Baguslahkan mun dah nikah awal, sb nikah kat sunnah Nabi :)

yarn said...

awok, rami urg nikah tym cuti tuk eh...huhu...

ha, ktk bilo gik? atau ktk udah nikah? (adohh...sorry bro, kmk x brapo alert..huhu)

Kamil L said...

hehe..kamek? ntahlah...maybe 3-4 tahun gik kali... nak abiskan study lok, pas ya keja n establish, pas ya baruk fikir :)

*brUno86* said...

yarn,pic member2 laki si penganten lelaki xda ka?hehe.i mean,pic lelaki yg berambut panjang seperti permpuan..aka..Padell.hehe.

yarn said...

jeng...jeng...jeng...
rahasia no more...!!!
sekda koh gbr pengantin lelaki dengan geng2 nya...

siyesly, sorg pun muka sidak nya kmk sekda nangga d hari bahagia amen ya...hihi...

*brUno86* said...

eh really?
mek dgr padell mdh daknya nang lepak ngn amen jak..mala ngepak amen.hehe.rahsia no moreeeee.jeheheh/

yarn said...

entahlah..x pandey juak kmk nk komen tok...mayB time kmk ada sia, cdak nya sekda kali...haha~~

plg kurg pun, mayB sidak nya duduk kat tmpt len ms kmk org bgmbr ngan pengantin ya...

aahhh...apa2 jak la hoh..kebarangkalian tetap ada (ceh, ayat pa jak tok kah hohh...haha)

*brUno86* said...

hehehe.
padell mdh daknya rah dewan.
kelak la mek bedah siasat gik.
hehehe

yarn said...

waahhh...bedah jak siasat sia... wakaka~~~

kiki said...

Adeh2...
sik lah ku tauk kisah amen tok nikah....
Semoga bahagia hingga ke akhir hayat...

yarn said...

kiki> aiee...biar bena bulak ktk eh? sik do nimak surat jemputan amen kah? kmk urg siap kenak jemputan "anak pengilan"...hehe~~~

LinkWithin

Blog Widget by LinkWithin