Followers

Sunday, December 7, 2008

Selamat Hari Raya Aidil Adha

Assalamualaikum dan salam sejatera buat semua pelawat blog aku ni (ada ke pelawat? hue3x) apa2 je la... Di sini aku nak ucapkan Selamat Hari Raya Aidil Adha buat semua umat Islam di seluruh muka bumi ni. Semoga kita semua sentiasa mendapat keberkatan dan keredhaan daripada Allah s.w.t. Erm...mintak maaf kalau sepanjang aku ber'blog' ni tertaip perkataan yg kurang enak d baca... me oso manusia biasa --> nobody is perfect!

~~Ikhlas daripada budak ni~~


Di malam raya ni, tak ada satu pun rancangan bes. Erm, rendang dan kari ayam semua mak cik aku dah siapkan petang tadi. So, malam2 ni layan tv sambil buat rekod perbelanjaan bla..bla... Pening pulak kepala aku buat benda tu. Alahai, kalau tak kerana mengenangkan ibu saya yg menyuruh saya membuat rekod itu, mmg mahu saja saya ingkar tp she's my mom (n i love her so much!), aku buat je la walaupun pening. haha~~ Pening2 tadi sambil layan takbir raya kat tv, tiba2 perut lapar. Nak mkn kari/rendang, alahai...takleh jadi kalau aku mkn mknn tu...td aku dah melantak dengan banyaknya...takleh2... Kena tinggalkan utk esok pulak. Aku searching2 makanan lain pulak... Jeng..jeng..aku terjumpa instant fries... Sip!!! Tanpa berlengah lagi, aku pun goreng la jugak fries tu.

~~Tadaaa...Inilah hasilnya~~
--jom makan--


Apa nak jadi la aku ni...malam raya pun 'ngegeh' jd minah salleh celup (bukan perasan aku ni mcm minah salleh). yg aku maksudkan minah salleh tu, pasal makan fries d mlm raya aidil adha ni. huhu...org lain bes je mkn rendang, aku pulak layan fries...

--ni tugasan yg mak saya bagi, memandangkan saya terlalu byk masa free--
~~hue3x parah2~~

++Happy Sokmo Di Hari Raya Haji!!++

No comments:

LinkWithin

Blog Widget by LinkWithin