Followers

Saturday, March 28, 2009

aku kalah!!!

Hari ini aku buat silap lagi...! Maaf, entry kali ni masih spt mood semalam. Gara2 tersilap letak BULAN MAC dlm surat yg aku buat, td kecoh kat ofis aku. Ya Allah, rasa bersalah nya aku... Aku nak jawab apaaa kat bos akuuuu?? Nak jawab apa dgn customer aku? hahhh...pasti bising isnin ni. aku tak boleh nak imagine mcm mana dahhh... mistakeee!!! mistakkeee!!! Betul2 rosakkan mood hujung minggu aku.


aku salah
aku bersalah
aku disalahkan
aku menyalah
aku kalah!!!




4 comments:

kirana said...

Sabar jee... Mmg kita manusia tak lepas dari melakukan kesilapan. Namun kita msti belajar dari kesilapan itu agar tidak diulang lagi.

Salam muhibbah from Kirana, org yg paling muhibbah di dunia.

CikYarn said...

+kirana+
thanks kirana. mmg hari ini betul2 satu pengajaran buat yarn. btw, salam muhibah jugak utk kirana. :)

Kamil L said...

nasib bulan o..o..mun salah tahun, maok pening palak bos entam eh ..:D

CikYarn said...

hihi..tau takpewww...well, i have to improve myself terutama eh sensitiviti mengecam kesalahan menaip. hihi...(betoi jak ayat yo kah...)

LinkWithin

Blog Widget by LinkWithin