Followers

Friday, March 27, 2009

what i need...???

Hari ini saya pakai baju merah lagi...!!!
Guess what?!!!
Saya dapat komplen lagi...!!!

Mood saya pada hari ini sangat tidak ok
i'm crying...
again and again
-_-
*sigh*

sangat penat menjadi warga hipokrit
hari2 tambah dosa
dosa sblm ni yg dah berbakul2 aku tak tahu nak angkut pegi mana

cukup
saya perlukan masa
saya perlukan rehat
saya ingin jadi org yg pentingkan diri sendiri
tak perlu nak fikirkan ttg org lain

.: syhhh :.
^ noktah ^





9 comments:

*wink wink* said...

what eppen kak yarn?r u ok there?i smell sumthing fishy at ur workplace..take a deep breath n face ur world..its not as bad as u think..think positive n dont forget our almighty god.. =D

jiji najiy said...

sis oke x rini?
nape sdey2 ngais2 nih...
idup HARUS chill... x )
jgn pk sgt prob nnt STRESS wooo

Unknown said...

tertanya-tanya..

kenapa Yarn???

Felicia F. Ramzi said...

hoh? adakah salah makey karer merah? sabar jak lah ho ktk sia

chentaMAYA said...

cik yan!
buang sume baju merah!
hahaha!

CikYarn said...

yahhhh...malu ku... (huhu...)

+SyFazidawaty+
mcm kmk padah, waktu tuk mek perlukan maso...hehe...

+jiji najiy+
erm, ritok mek masih dlm kotak stress...huhu...

+al-hussaini+
kmk pun tertanya2 mcm ktk juak? pahal kmk tok???

+Felici F. Ramzi+
ktk klik perkataan merah dekat entry tok...hehe..

sik salah, as i said b4 dis...mgkin benda ya cuma kebetulan.

+chentaMaya+
takleh buang...sayanggg...baju merah tu sume ade kenangan...(bukan setakat baju merah, baju lain2 pun ade kenangan masing2...hehe)

SEMUA NAMA2 D ATAS:
terima kasih utk semua. sik rugi mek kenal ktk suma... :)

apahkah?? said...

"Guess what?!!!
Saya dapat komplen lagi...!!!"

"saya ingin jadi org yg pentingkan diri sendiri
tak perlu nak fikirkan ttg org lain"

Dear Kak Ty,
at the end of the day... what you said to yourself is the most important thing n matter most to you.
Dunia bekerja...it's common to hear people complain..either depan or belakang..
no one ever get satisfied.. sumtimes ada org yg sgt busuk hati n they only look at your fault..
people complain? don't let it stuck in your head, sumtimes kenak wat bodoh jak..
tp what we must do is learn from our mistake.
grrrr tomorrow kejaaaaaaaaaaaaa
boringnyaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaa

CikYarn said...

usu, tolong ibukkk...huhu...

ibuk akan cobooo...tq usu...

apahkah?? said...

haha ibuk~~~
dh baca a few of my latest entry?
aku ada issue di tpt kerja sampe our GM and Senior Manager pun tauk
hahaha~~~~
mls mok layan
mun dilayan, sakit jiwa jak..
hahaha~~~ jiwa aku bukannya betul ilak di sitok
doakan saya cepat2 kawen, haha~~~ (tidak ada kaitan dgn apa yg dicomment...haha mcmla kawen boleh meredakan tekanan? bolehka??? salah soalan tyk dgn ibuk, org dh bkawen jak boleh ditanyak soalan2 itu....hahahahha~~~)

LinkWithin

Blog Widget by LinkWithin