Followers

Friday, March 20, 2009

.: kebelakangan kesakitan :.

Duhhhh!!!
"Aku dilanda kesakitan kebelakangan"
Sakit belakang tuk aiee...

Bengkok jak tulang belakang aku tuk kah?
Ah, sik ku mok jd bongkok yg amat time gik mudak tuk

Aku mok panadol 'eksten' plisss!!!


13 comments:

SyFazidawaty said...

bah bah..pohai tuk kak yarn?mbak gurin2 ilek2 lok k..

Kamil L said...

huhu...ya tanda2 umur dah meningkat dah ya.. :D Kamek pun sejak masuk sepital (otot koyak) 2 tahun lepas, sampei kenek tok masih terasa gik sakit..huhu..lambat sembuh mun umur dah tua :p
apapun, kitak cuba berurut. embak berurut ngan urang pandei mengurut k :)

khairul onggon said...

aihh?? embak goleng2 alu melompat style ultraman.. kekekekeke... cobalah.. ngan kmk menjadi koh... kekekeke..

yarn said...

+SyFazidawaty+

dah d mbak gurin lak bait eh, mun stat bekejo udik, alu lah sakit udik. nang aso belubang blkg mun eh dah sakit...huhuu~~~ =(

+Kamil L+

awok eh, mbak berurut bro owhhh... mok carik lok sapo pandey ngurut tuk... tq2 :)

+KhairulOnggon+

namena bro, mun d mbak goleng2 mmg mujarab. tp ya la, mujarab time ya jak. udah ya alu sakit lagik. mok d ikat dgn besi tulang blkg tok kali baruk nya sik sakit lagik..heee :D

MakModen said...

minum lah anelene! ehe.. cemya ija nya kah?

al-hussaini said...

yarn..pergilar ke reflexology...
berurut...
tempat chinese pun...
ok rasanya ya kelak...
tapi, kena bayar lar...hehe

yarn said...

+MakModen+

kmk mmg salu amal minum ya. dah org mdh tek susu ya bagus. heehhee.. :D maceh..

+al-hussaini+

soon...hehe~~~
thanks.

macha_sezs said...

uhuhh..bersusahpayah aku cuba fahamkan entry ni..

member aku si doktor ckp bahaya sakit2 belakang ni...sila jumpe beliau oke~~!!

yarn said...

+macha_sezs+

saya hargai usaha dan susah payah anda utk memahami entry ni..heee :D
(nak buat dwibhs, takde la ramai sangat yg skodeng blog aku mcm blogger lain skodeng blog ko)

aku tak suke jmpe2 doktor ni pasal hari2 dah jumpa diorg kat tempat keja aku. lbh kurg warga2 bersekutu... hehe~~~

apepun, tima kaseh... =)

zino said...

bahya tu sakit belakang... kena dapat rawatan ..

yarn said...

+Zino+

sama mcm jwpn utk bro kamil kat atas tu --> soon (insyaAllah...) hehe...

thanks zino :)

macha_sezs said...

uhuhh..ramai la sgt usha blog aku....uhuhuhuhhhh.....

yarn said...

+macha_sezs+

lorrr...mmg ramai pun...anda hebat!

LinkWithin

Blog Widget by LinkWithin